corneliasrum

Direktlänk till inlägg 23 november 2010

Jag "En självläkande människa"!!!!!

Av Ann-Christin Tjernström - 23 november 2010 08:14

Jag har läst många av Sanna Ehdins böcker - där den röda tråden är "Den självläkande människan"! Den sista boken "Finn din energikod" är en fortsättning på den första boken: "Den självläkande människan"! Däremellan har det utgivits flera böcker som alla handlar om att läka sin kropp och själ på ett naturligt sätt!

Hennes böcker är som "biblar" för den som vill ta itu med sin egen hälsa på ett aktivt sätt!

I den senaste boken finns flera kapitel där hon tar upp sätt att öka sin energi på flera olika sätt! Det finns inte ord för de olika metoder och råd samt behandlingstips som där går att ta till sig.

Jag har läst och tagit in!!!! Mycket känner jag till sedan tidigare - men det finns även många nya tips för ökat välbefinnande genom att leva naturligt och lyssna på kroppens siglaler.

 

Inom svensk sjukvård har vi fått lära oss att "inte lyssna" på kroppens signaler.

Döva smärtor, och ta in kemiska preparat när kroppen skriker efter hjälp för att orka med!

 

Jag brukar likna kroppen vid en bil! När oljelampan lyser fyller du på olja, istället för att plocka bort lampan. Jag tankar med det drivmedels om den skall tankas med - utan bensin/diesel tar jag mig inte långt" Jag ger den, den service den behöver för att den skall kunna ta mig dit jag önskar och föörhoppningsvis behandlar jag min bil med respekt!

Den kostar oftast en del i inköp och för att få valuta för pengarna och för att få ha bilen som trotjänare bör jag sköta den efter bästa förmåga - i annat fall protesterar den och dyra reparationer blir följden hos "bildoktorn"!

 

 

Nu är det så att svensk sjukvård är subventionerad och i förstone blir det därför inte fullt så dyrt att gå till sjukvården som det kan bli att gå till en bilverksstad. Men efter en tid med onaturliga/kemiska produkter börjar kroppen att protestera.

 Tillbaka till sjukvården och nu med ytterligare preparat. Nu plockas oljelampan bort!

När sjukdom/ohälsa tar vid, minskar oftast ekonomin och sämre råvaror till kroppens bränsle kan bli resultatet. När energin dessutom falnar alltmer blir hel- och halvprodukter från frysdisken eller annat, ett snabbt och lättlagat alternativ till mat tillverkad i hemmat med goda råvaror. Det sistnämna kan jämföras med att tanka bensin som innehåller vatten. När du tankar med bensin med vatten i vill inte bilen längre ta dig dit Du önskar. Den går helt enkelt inte!!!!

Hur gör vi sedan med kropparna. Jo, mera kemikalier tillförs och kroppen och energin dalar i tank med bristande drivmedel!!!!

 

Är själv kemikalieskadad och metoderna har varit många för att finna en bättre balans och hälsa. Jag vet av erfarenhet att frekvenser påverkar - såväl negativt som positivt beroende av frekvensnivå.

Har de senaste veckorna fått möjlighet att testa Reconnective Healing! Där höjs kroppens frekvenser och kroppens möjligheter till självläkning påbörjas.

En av mina objektiva fynd har nu försvunnit - nämligen en inklämd disk/diskbråck samt andra kotor i ryggraden som har legat ur läge.

Undersökningsfynd via röntgen och konstaterande att fingertoppsavstånd till golvet var 25 cm. Det sistnämna t o m förra tisdagen. Nu når jag tårna för första gången på många år!!! Det här gör mig övertygad om att kroppen kan läka sig själv om den får den energi den behöver och på rätt frekvensnivå.

 

Tror minsann att även jag är på väg att bli en "Självläkande människa"!!!!!!

 

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann-Christin Tjernström - Måndag 25 mars 09:23

https://www.facebook.com/zarah.oberg/videos/417161604300241   ...

Av Ann-Christin Tjernström - Måndag 18 mars 17:05

https://www.youtube.com/watch?v=5-6_egibSZQ  

Av Ann-Christin Tjernström - Torsdag 14 mars 18:27

https://rumble.com/v4i0i4f-march-8-2024.html?fbclid=IwAR1I3lOQdLzBbfnJeLbTIrjc6-8edPdAomsmlnPsgmgbipfLaeO2c82YJ2k     ...

Av Ann-Christin Tjernström - Söndag 10 mars 09:17

https://www.youtube.com/watch?app=desktop&si=Jr7A6RvNEITsYlyo&v=On4XESAjQh4&feature=youtu.be&fbclid=IwAR2dZYqFGz9rJQyO98ri0q9ok97JMs-b_KV7rsZGx6hl1I4lbvSml4bAJK0     ...

Av Ann-Christin Tjernström - Tisdag 27 feb 23:01

https://www.youtube.com/watch?v=HZ6VYc75kpM&list=PLA_Q3mbrlIMjMfFsPeHCeVhbkMoUFKCzn   ...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards