corneliasrum

Alla inlägg den 5 januari 2011

Av Ann-Christin Tjernström - 5 januari 2011 13:25

   

 

Hade igår glädjen att bevittna generalrepetition av O-Revyns 10:e upplaga av lokalrevy - O-slagbart!!!


Revyn är sprungen ur ett problem med att finansiera repartationer av Folketshus i Ovanmon, Kramfors kommun.

Ett förslag lades då av en av medlemmarna i deras förening och förslaget blev sedan realitet - O-Revyn var född!


Igårkväll hölls generalrepetion och för tredje året i rad görs den med publik i salongen. Till repetitionen tog jag även med min 6-åriga dotterdotter, dottern och hennes sambo.


Känns bra att kunna ta med ett barn, när salongen annars är så fullsatt att det kan bli svårt för ett barn att kunna se.

Nu hade vi stort "space" och jag hopas att hon hade behållning, även om sketcherna handlade i stort om lokala företeelser, men hur som helst kände hon en del av skådespelarna och deras agerande kunde hon knappast missa att det var skoj.


Här nedan kommer ett axplock av bilder som jag lyckades ta med vanlig liten digital kamera.


 

 

 

     

     

Biljetter bokas på tel: 0612 21341


"Ett gott skratt förlänger livet"!




Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards