corneliasrum

Alla inlägg den 23 januari 2011

Av Ann-Christin Tjernström - 23 januari 2011 20:41



Jag har en tonårsson. Han älskar allt som har motot! Han har rört sig i bilverkstadsmiljö sedan han var 2 år - nu snart 15 år.


De senaste dagaran har han bistått mig med min gamla bil och idag blev den klar.


Den har ryckt,varo märklig med gasen. Den senaste resan var det sannolikt som snitslat bakom mig. När jag gasade på gården efter hemkomst - såg det ut som jag hade slängt en hink aska bakom bilen.


Alla möjliga åtgärder har vidtagits och idag blev det klart - nu är även insprutningen bytt, och den av min snart 15-årige son.


Han är en fena på motorer och är sannolikt idag mera kompetent än andar tonåringar som har genomgått verkstadsutbildning.

Tyvärr behöver han papper på vad han kan göra, och det kan endast en utbildning ge honom.


Hur som helst så kan jag ge honom en del jobb, men överinseende av en far i bakgrunden.


Härligt med en "minimekaniker" i familjen!

Av Ann-Christin Tjernström - 23 januari 2011 09:57

Jaha - den som gapar efter mycket!!!!!!


Har inte varit riktigt nöjd med att ha en vit bakgrund bakom min text!


Gjorde därför ett tappert försök med att ändra - men vad som hände var att min bakgrundsbild och toppbild ändrades.


Har nu lyckats till en del - då bildrna nu har ändrat plats.....men färgen?????


Nu när jag har sett att många har färg bakom sin text - är inte jag sen att vilja ta efter - men hur göra man?


Det finns ett område där jag är novis och resultatet är mera en tillfällighet än ett mål som är utsatt.


Finns det ngn här i cyberrymden som kan ge mig  råd  som jag tacksamt tar emot!!!!

Av Ann-Christin Tjernström - 23 januari 2011 09:14

Presenttips med garanterad effet!


- Vi garanterar en kraftig viktminskning inom 5-10 dagar.
- För endast 295:- + frakt får du 50 cl magiskt vatten från en liten insjö i Sveriges norra inland med fantastiska egenskaper.
- Missa inte detta; över 8000 personer har redan provat med enastående resultat.
Ring Östersunds Kommun f...
Ge bort detta i julklapp så får du detta rim gratis:
-Storsjön ligger hård och vit, gömmer liten parasit. Kylan biter, jämten skiter - firar jul på stolen vit.


God Jul önskar Östersunds Kommun

 

 

 

Lite sent påkommet julklappstips - men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Och i det här fallet verkar det finnas garantier för önskad effekt.

 

 

Humorn är hämtat ur humorbrevet.se

 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards