corneliasrum

Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Ann-Christin Tjernström - 21 februari 2011 08:21

Musiken kommer till mig - jag det är alldeles sant!

 

Jag har fått många budskap i mitt liv som jag sannolikt inte har lagt märke till. De senaste dagarna har musiken kommit till mig, och det i form av morgonprogrammet Sveriges Radio Västernorrland. Varje morgon har musikproducenten funnit en låt som passas just mig och just idag.

 

Idag belv det Madonna och Like a prayer. Förutom att låten är skön att väcka kroppen till, har den även ett budskap som passar just nu och just idag. Dagen efter en fantastiks yogaretreat med en "madonnaliknande" ledare, Linda. Hennes utseende och utstrålning samt fantastiska sångröst får henne att likna en Madonna.

 

Budskapet "prayer" belyser även att du skall be och därmed få. Läs: "The law of attraction" - attraktionslagen.

Tänk därför positivt, skala bort dina "inten" ur språket, fokusera på det du vill och behöver - det kommer till dig.

 

 

Nu kommer "Like a prayer" till dig:

 



Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards