corneliasrum

Alla inlägg den 12 september 2011

Av Ann-Christin Tjernström - 12 september 2011 11:08

TAGE DANIELSSON OM SOCIALSTYRELSEN


Du ädla ros och förgyllande skrin!
Du här völ på våra förbryllande skrin.

som tolkar vår skräck för all örtmedicin?
Vårbacken är full av förrädiska gifter!
Örtläkarnas böcker är hädiska skrifter?


När våren, den giftiga bedrövliga, blommar

utfärdar vi därför behövliga domar.
En en hällig styrelses ärliga önskan

att göra oss kvitt den förfärliga gränskan

är mycket stark för den botas av växter.


Med motvilja ser de bestörta vårdarna

på folk som blir friska i örtagårdarna.

För om man blir frisk när man käkar våren

så tar men ju jobbet från läkarkåren.......

Lås in i ditt köksträdgårds krukhus fröerna 


Du ädla ros! Se hur majsolen skiner

på våra centralstyrda sjukhusrutiner!
Det är för natruligt med örtmediciner!



Av Ann-Christin Tjernström - 12 september 2011 10:30

Ja då är jag inne på dag fyra med Amega-amuletten.
När jag nu skriver så här känns det nästan som när jag fastade för första gångerna under början av 80-talet. Då följde jag Ulla Sallerts bok om reaktioner och organens avgiftsnings-ordning dag för dag.
Lite av symptomen känner jag igen vilket visar på att kroppen nu vill göra sig av med den tungmetaller som har ockuperat under mest hela mitt liv.


Blåsorna i munnen är fortfarande onda, men idag behöver jag inte gå med tungspetsen utanför munnen, vilket jag gjorde igår då tungspetsen var ond som ögat. Jag cirkulerade en hel del med staven över käkarna igårkväll innan jag lade mig ner för att sova - egentligen somnade jag med Amega-staven i handen.
Bihålorna/kinderna är ömma. Jag har sanerat tänderna men inte rensat ur käkarna - hade hoppats att giftet skulle lämna min kropp

utan ett sådant besvärligt ingrepp. Förkylningssymptomen med onti halsen och öronen kvarstår. 


En annan överraskning idag var de plitor som hade slagit upp på kinderna. Jag har aldrig haft så stora problem med huden. Hudensom är vårt största organ. Men idag hade jag fått lite

ömmande plitor på kinderna och nästippen. 


Jag beställde även den basande mineraldropparna Brine och

superfrukttillskottet AMGenex. Jag väntar några dar med att sätta in dem så att jag kan se vad som är orsak och verkan. Jag har testat en massa preparat under årens lopp och vill därför vänt och sätta in produkter och preparat var för sig.


Jag fortsätter att ta de preparat som jag annars använder och som kommer från IMS Egenvårdpoolen.
Uvimax - maskros, Hepamax - mariatistel. De stödjger upp lever och njurar samt Noacid som innehåller kalcium, kalium och magnesium samt aminosyran - L-Glutamin.  Dessa preparat är kroppen tillvand och ochjag fortsätter då med dem en tid.


Törstig är jag dessutom och känner mig inte helt säker på att mit vatten ur kolfilerkannan Anna-kannan ger mig det jag behöver. Vattenrenare från Amega står därför också på önskelistan. 


Rom byggdes inte på en föremiddag - och jag inser att det här kommer att ta sin tid även om det händer mycket just nu!


Solen lyser in på mig genom fönstret och såväl jag som min hund behöver syresätta våra lungor. Vi tar oss därför en välbehövlig promenad.


Tänkte förstås även testa djuren. T ex gamla katten Sabina, 16 år som hostade betänkligt igår kväll.


Besök gärna min hemsida. Där kan du bli medlem eller beställa produkter: http://www.eamega.com/corneliaamega

Information om produkterna på svenska: http://www.quamtumamegasupport.se

Om du är med på Facebook kan du läsa mer på: Amega - CorneliaAmega 


Ha en ljuvlig höstdag!


Kramar!!!    

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards