corneliasrum

Alla inlägg den 13 september 2011

Av Ann-Christin Tjernström - 13 september 2011 05:52

Jag har en liten scolios, vilket gör mina ryggmuskler olika starka. På 80-talet gav mig sjukgymnster program som jag skulle göra för att få dem lika. Jag har varit mindre idog i mitt tränande vilket gör att jag får ordentlig muskelvärk om jag anstränger mej.


Jag bär på genen HLAB 27B+ som förutom Ulcerös Colit och Morbus Crohn kan leda till Bechterew, ryggradsreumatism. Jag har också haft en inklämd disk i ländryggen samt en utskjutande kota i bröstryggen.


När jag fick mina första Reconnectivehealing behandlingar i november förra året, lade sig kotan i ländryggen samt kotan i bröstryggen till rätta. Jag hade även börjat att träna yoga och under en meditation hemma, TM, skar det till i vänstra ryggmuskeln och därefter låg kotan i bröstryggen på plats. Mitt tidigare fingertoppsavstånd till golvet med 25 cm minskade också till noll. Jag insåg då att jag kunde bli en "Självläkande människa" om kroppen kom i rätt energinivå.


När de nedre ryggradskotorna lade sig på plats - skapades det en obalans vid nacken och min Axis-kota började att röra sig utåt eller åt sidan. Under en tid kunde jag omöjligen lyfta någonting alls utan att kotan rörde sig och jag fick trycka tillbaka den.


Då jag är väl medvetan om obalanserna i kroppen har jag väntat med att vända mig till någon som lägger kotan i läge, då jag misstänker att den kommer att gå tillbaka till utsprungsläget igen.
Jag ville även se om även den kotan kunde återgå till sitt rätta läge med rätt energibehandling. Jag har därför tillfört den reconnective healingenergier konstant under en längre tid.


I helgen drog jag ris, mest stora tallkvistar då vi tog ner tallar som skall bli timmer. Min ryggmuskler protesterade förstås. Igårkväll kändes det som att musklerna brann. Jag fick hjälp med att rotera Amegs-staven över den överbelastade musklerna under en stund och den värsta smärtan/bränningarna avtog


Avtar gör även den dunkande smärtan i käkar, öra och i munnen ,som nu fortfarande har en del "elaka" blåsor, när jag roterar Amega-staven över området där det är som värst.


Tungmetallsanalys visar idag kvicksilver som fälls ut via njurarna. Detta trots att jag saknar amalgamfyllningar i munnen och att det har gått 4½ år sedan de sista avlägsnades.



Det verkar finnas hur mycket kvicksilver som helst lagrat i min kropp, och jag hoppas nu att jag fått igång den avgiftning som gör att kvicksilvret skall lämna min kropp och därmed ge mig större livskvalitet.



Nervgiftet kvicksilver är miljöfarligt på alla andra ställen utom i munnen på folk. Det är först efter dödens inträde som våra kroppar blir giftiga och då dras plomberna ut före kremering för att kvicksilverångorna inte skall gå ut i miljön. Enda tillfället när amalgamsanering är gratis.


Amuletten hänger runt min hals dygnet runt och jag snurrar med staven så snart jag får tillfälle.


Jag möter hösten med tillförsikt och det känns som att jag mer och mer har kommit fram till pudelns kärna när det gäller att finna en av vägarna till en bättre hälsa.



Varma höstkramar!   




Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards