corneliasrum

Alla inlägg den 23 september 2011

Av Ann-Christin Tjernström - 23 september 2011 10:24

För snart fem månader sedan somnade min älskade vän Liz-Beth in efter år av plågor som kan ha sin grund i hur sjukvården behandlade henne. När cancern slog till för tredje gången orkade hennes kropp inte längre och hon lämnade jordelivet den 30/4.


Tomrummet efter henne är enormt.


När jag idag plockade ihop på skrivbordet, fann jag detta kort med denna dikt som hon en gång skickade till mig. Hon hade alltid något fint att skicka och det här var ett av det:



VÅGA TA STEGET!


Ibland så känns det som

om livet helt står still.

Och just det man är i

är inte det man vill.


Man känner sig så svag

så vilsen och så feg....

Så känns det till den dag

man vågar ta ett steg.


Då öppnas nya vägar

och man får ett perspektiv.

Och plötsigt kan man se

hur man vill ha sitt liv.


Och när man blickar bakåt

när man har fått distans,

så ser man at det svåra

var källan till en chans!

 




Av Ann-Christin Tjernström - 23 september 2011 10:12

Filmen nedan visar vad som händer med din skalle när du utsätter dig för högfrekventa elektromagnetiska fält från trådlös kommunikation och annat.

Tag fasta bilderna och informationen! Du vill väl inte bli "fried"/ grillad???

http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DUaydsMxICAE%26feature%3Dshare&h=kAQCg9hfyAQDvcasxhHMbjPw4QFt8lrZiC_JSlyC3EJgGog


 


Av Ann-Christin Tjernström - 23 september 2011 09:57


Jag har under ett antal år kontinuerlig gjort blodanalyser på mitt blod. Det har varit torkat blod på glas.


Mina blodkroppar har varit skadade; Fibrinnätverket har varit försvagat. Jag har haft stressprickar, samt centrumkrackelering.
Det har äver stundtals visat på fria radikaler.



Trots att jag rör mig regelbundet och flera kilometer per dag, har jag haft svårt för att röra mig snabbt pga andningen. Jag har förvånats över detta, då speciellt uppförslut har varit besvärliga - oberoende av hur god kondition jag har. Det har känts som ett tryck över bröstkorgen och jag har känts som ett motstånd att andas.


Jag hade endast buri Amega-amuletten från torsdag eftermiddag till morgonen därpå, när det  helt plötsligt kändes markant lättare att gå snabbt då det vara lättare att andas.


När jag såg det här you-tube-klippet - drog jag slutsatsen att mina blodkroppar hade läkt sig snabbt efter att jag hängde på mig Amega-amuletten.


Fria radikaler i blodkropparna ser ut som att man har slängt kokos i blodkroppen. De små skadorna kan sedan förstoras och det bildas som sjöar i blodkroppen.
Fria radikaler i blodet gör att syreupptagningen försvåras vilket kan ha varit orsak till mina andningsbesvär.


Titta på filmen och förundras! Det gör jag nu dagligen!!!   


PS. Blodanalyserna gör jag via Pekka Nylund IMS Egenvårdspoolen. Inser nu med den här informationen att jag borde ha gjort en analys innan jag började använda Zeropointenergies! DS



Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards