corneliasrum

Alla inlägg den 26 september 2011

Av Ann-Christin Tjernström - 26 september 2011 11:22

Fann den här informationsfilmen på youtube, som beskriver hur man använder den Zero-Pointladdade Amegastaven som finns i två utföranden. AMWand och Black-Tip med 30 ggr så stark laddning.

Om du vill beställa en "trollstav"!

www.emage.com/corneliaamega.


 

Av Ann-Christin Tjernström - 26 september 2011 10:26



Idag blir det nästa preparatuppstart av Amegapreparat, nämligen AMGenex DNA.


Det här är ett Zero-Poinladdat preparat. Ett vitamintillskott som innehåller sammansättningen Cell-Aktive R som kommunicerar med cellernas DNA. Så snart näringen kommer in i kroppen sätter de aktiva ämnena igång och över 200 av generna börjar producera:


* Ett starkt immunförsvar.

* Ett kroppseget antioxidant, som är 1 milj starkar än C-vitamin.

* Ett enzym som rensar gifter, inklusive tungmetalalr inifrån dina celler.


Preparatet innehåller även de effektiva och kändaSupertrukterna: Acai, Goji, Luo Han guo, Amalaki, Noni, Camu Cami och granatäpple. Genom Zero Pointladdningen har de aktiva ingredienserna muliplicerats i kraft coh näringen går direkt genom cellväggarna och börjar sedan att arbeta på cellnivå.


AMGenex DNA rekommenderas till alla obalanser då grunderna till en god hälsa är dett starkt immunförsvar och antioxidanter som motverkar oxidering. Utan gifter som som belastar systemet kan kroppem börja läka sig själv.
Gifterna tar upp plats i cellerna så att den näring som behövs för att cellarna skall funger inga kan tas upp.
När cellerna av giftas kan celelrna ta upp näringen och börja fungera som de ska.


AMGenax DNA rekommeneras i förebyggande syfte pga ovanstående och att ditt kroppsegna antioxidant bidrar till föryngring av inre organ, huden osv.



Idag tog jag min första dos av supernäringen. Det är ett  pulver som skall blandas i vatten och skakas. Vid start tas pulvret 3ggn/dag i två dar till för att kickstarta kroppes egen produktion. Därefter tas det 1ggn/dag. Ett paket innehåller 30 påsar för en månads förbrukning.

Jag tar nu såväl Brinedropparna som supernäringen. Amuletten bär jag dygnet om och staven snurrar jag lite då och då där jag känner att det behövs - på såväl mig själv som andra som kommer i min väg.

Jag märker en stor förändring i min andning. Jag kan nu gå obehindrat i snabb takt utan att det känns som ett tryck över bröstkorgen. Jag tror själv att det beror på att amuletten jobbar på mina skadade röda blodkroppar och att syresättningen av dem nu är bättre.


Om du vill läsa mer om de Zero-Pointladdade produkterna , gå in på:
www.quantumamegasupport.se


Om du vill beställa eller bli medlem: http://www.eamega.com/corneliaamege.


Du som är med i Facebook, kan läsa mer på min sida: Amega-Corneliaamega.


Det händer mycket i min kropp!!!! Jag är så glad för det!!!    



Av Ann-Christin Tjernström - 26 september 2011 09:39

 



Det har nu passerat 5 månader sedan jag hämtade NIenka i Gnarp.


Det har varit månader av prövningar av olika slag. Hennes brist på mat under en tid har sannolikt gjort henne till en jaktlabrador. Jag misstänker att hon sökte efter mat avilket gjorde att hon började dra så  infernaliskt i koppel.


Nu är hon fin i kroppen och kan gå i koppel utan att dra. Dock lite väl ivrigt emellanåt då hon så snart vi kan får vara lös.


Tyvärr reagerar hon med ryggnerven när hon ser något som rör sig och kastar sig iväg och kan då vara totalt stendöv. Det här gör att jag själv inte alltid få rhenne att stanna eller vända tillbaka förrän hon själv tycker att det passar. Hon får därför inte vara lös på gården - då hon finner löpare och cyklister ytterst intressanta.


Ett problem som nu uppdagas är hennes rädsla för mörker vilket gör sig tydligt nu när det alltid är mörkt när hon skall rastas på kvällen. Hon nosar omkring och bäst som hon skall sätta sig ner - hör hon något och stananr upp. De thär gör kvällsrastningen till ett stressmoment för såväl henne som för mig. Under förra veckan då det ösregnade ,blåste och var kolmörkt höll jag nästan på att ge upp.


Inser att vi har en del problem att brottas med även i framtiden. ...men vem har sagt att det skall vara lätt att låta en omplaceringshund flytta in.


Nu är Nienka en jättefin hund i övrigt och arbetet med henne gör att hon blir bara lättare och lättare att ha att göra med!


Visst är hon söt på bilden?   

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards