corneliasrum

Alla inlägg under september 2011

Av Ann-Christin Tjernström - 9 september 2011 08:57

Redan för snart ett år sedan fick jag veta om Amega-produkter.
Nu har jag stiftat bekantskap med dem.


Amega-produkter är laddade med "Zero Point Energy" - eller nollpunktsenergi" ett begrepp som myntades av Albert Einsten 1913.

När man går ner i partikelnivå på en materia eller organism kommer man att nå Zero Point fältet. Det är ett fält som inte innehåller några partiklar och ser ut som ett tomrum. Tomrummet är fulladdat med energi som allting föds ur, och som vi alla är sprungna ur. Vi kallar det Källan eller Source, och det är där som allt liv på vår planet startar.


Att ladda produkter med den här Zero Pont Energy är en uppfinning som heter Amized Fusion Technology. Den härstammar från alltings början och där det inte existerar någon konflikt utan enbart total harmoni. När den här resonansen kommer i kontakt med dig och din kropp blir dina celler påminda om dess ursprungskonstruktion. Om det finns en obalans/sjukdom är målet att energin skall väcka kroppen och dess cellminnen för att cellerna skall kan sträva efter balans och kan  släppa sina cellminne och återgå till sin ursprungskonstruktion.


Jag har nu blivit medlem och distributör och igår fick jag mina första produkter bl a Amegastavar och Amegaamulett.
   

Amega är det enda företaget som efter 25 års forskning har lyckats uppfinna en teknik som kan inpränta Zero point Energy produkter genom Amized Fusion Technology.


Om du vill bli medlem kan du gå in på min sida:
http://www.eamega.com/corneliaamega


Eller läsa mer på:
http://www.quantumamegasupport.se


Här finns även en länk för den som vill veta mer:
www.amegatotalwellness.com


Mina reaktioner på användande av de här produkterna kommer jag att dela med mig av här till dig/er.


Amuletten hängde jag på mig igår på e m. I morse kändes jag mera pigg än vanligt. Tog en snabbis i uppförsbacke med hunden 6.20 och kom hem utan att känna mig sänkt som annars.


Det blir en spännande tid med Amega och jag hoppas på lika stora förändringar i hälsotillståndet som andra hänfört berättar om.


Fortsättning följer..........


 Jag ser på livet med tillförsikt!   









Av Ann-Christin Tjernström - 8 september 2011 18:35

Filmjölksmålningen i köket saknade yat. Nu har jag putsat ner, gjort nu färg och målat/lacerat. Nu har jag endast två små luckor kvar samt lådorna. Synd bara att der regnar så infernaliskt. Det gör att jag har luckor överallt och nästan också färg överallt.

Ser fram emot att bli klar - då kan jag påbörja ett annat projekt!

Det finns massor att göra i mitt hus......

 

Av Ann-Christin Tjernström - 8 september 2011 18:32

Denna galna låt har min son spelat ett stort antal ggr under kvällen och nu har den fastnat i mig. Här kommer den nu!!! :)


 

Av Ann-Christin Tjernström - 1 september 2011 09:57

Även om jag är ett stort fan av sommaren kan jag inte undgå att känna den höga, kalla och uppiggande luften när jag morgon och kväll går ut med Nienka.
Dagtid känns det dock som sommar fortfarande - jipppppeeeee!


Här nedan kommer låten "September" med Earth, wind and fire"

"Rock it........


 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards