corneliasrum

Alla inlägg under oktober 2011

Av Ann-Christin Tjernström - 6 oktober 2011 20:06

En dag som denna bör väl Tomas Tranströmer få synas här på min blogg. Väljer därför att publicera honom:


"Den här kvinnan köper och köper saker för att kasta i gapet på tomrummet som smyger bakom henne."


"Det händer att man vaknar mitt i nattten och kastar ner några ord snabbt på närmaste papper; på kanten av en tidning (orden strålar av mening) men på morgonen. samma ord säger ingenting längre, klotter, felsägningar. Eller fragment av den stora nattliga silen som drog förbi?"


"Han som fösökte ropa under vattnet och världens kalla massa trängde in genom näsa och mun."


"Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta."


"Musiken är det glashus på sluttningen där stenarna flyger, stenarna rullar. Och stenarna rullar tväs igenom men varje ruta förblir hel."


"Två sanningar närmar sig varann, en kommer inifrån, en kommer utifrån och där de möts har man en chans att se sig själv."


Stort grattis till Nobelpriset!!!!

Av Ann-Christin Tjernström - 6 oktober 2011 17:50

Precis idag har det gått fyra veckor sedan jag fick mitt första paket från Amega Global med Zero-pointladdade produkter.
Jag introducerade dem en och en och syftet var att föra loggbok över vad jag tillsatte och mina reaktioner därefter.

Jag började, kan tänkas, lite stort och sedan avtog det - då menar jag med att skriva här.

Jag kan säga att jag nu tar två preparat tillsammans med amuletten som hänger på mig dygnet runt.

Förra måndagen, började jag med AMGenex vilket jag har berättat om här.


Det två första dygnen tog jag preparatet enligt rekommendation, alltså tre ggr/dag de två första dygnen.
Jag hade redan börjat bli varmare när jag hängde på mig amuletten. Jag som annars har frusit och varit iskall om fötter och händer.
Efter de två första dagarna var jag kokhet! Vaknade och vaknar fortfarande av att jag har värme"vallningar" och är som sagt kokhet.


Första ggn var efter det andra dygnet med AMGenex då jag var så varm att jag beslöt att ta en temperatur. Döm om min förvåning när temperaturen visade 36.4 - jag som aldrig har haft under 37 grader sedan jag var i 10-årsåldern och hade ständiga febertoppar upp över 40 grader. Med dessa febertoppar var 14:e dag under lång tid lärde jag mig vilken normaltemperatur jag har. Och så har det förblivit ända fram till förra veckan. Nu har jag testat flera ggr och temperaturen är konstant 36.4 - 36.5


Min temerpatur har sjunkit med ungerfär en halv grad. Inser då att jag sannolikt har levt med en låggradig infektion under större delen av mitt liv - inte undra på att min kropp har tagit skada.


Jag vaknar nu flera gånger per natt och är kokhet och ofta törstig. Jag behöver gå på toan och jag behöver dricka flera glas vatten. Det här är en nyvunnen erfarenhet hos mig - och med den här värmen i kroppen kan jag gå relativt lättklädd inomhus även om temperaturen inte är över 22 grader, vilket annars har varir min gräns.


Jag svettas när jag anstränger mig, vilken skall vara ett friskhetstecken.

AMGenex innehåller broccoligroddar som skall balansera hormonsystemet. Jag tror att det är det som händer just nu. Jag testade för kvicksilver i skökdkörteln i början av 90-atlet och det visade positivt. Jag använde ett homeopat under en längre tid just då.

Det känns nu som att jag har bytt till "vintertermostat" och det har jag aldrig gjort förut.


Vill du veta mer om Amega kan du göre det genom att:

  • Läsa på min Amega-Cornelisaamega på facebook
  • Göra beställning eller bli medlem: http://www.eamega.com/corneliaamega  Gå in på Enroll i listan längst upp på sidan
  • Läsa om produkterna på svenska:http://www.quantumamegasupport.se
  • Läs om mina erfarenheter här på min blogg under kategorin Amega.
  • Sök på youtube, efter fler filmer där du kan se hur de olika proukterna används och även se fantastiksa resultat.

Som van "avgiftare" - har testat komplementärmedicin sedan början av 80-taöet - så känner jag väl igen de symptom som visar sig. Trots att de ibland kan vara påfrestande - vet jag att det kommer bara "gott ur det här"!


Att kunna läka sig själv, Moder Jord och kanske fungera som länk i systemet och erhålla bonus på det andra beställer är en "bonus" bara det!


Jag upplever, för närvarande, den mest effektiva av metoder som jag under nästan 30 år har testat och vill därför gärna dela med mig till dig/er.


Självhjälp/selfcare, höjande av medvetande, hälsa etc. är de möjlgheter som jag just nu har fått möjlihget att komma i kontakt med.


Jag ser på livet med tillförsikt!!   

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards