corneliasrum

Direktlänk till inlägg 21 november 2011

SANNA ORD FRÅN MALIN

Av Ann-Christin Tjernström - 21 november 2011 18:24

Jag har tidigare berättat att jag har börjat utöva yoga hos Linda på Sitarambalans.
Jag har hållit på under ett år nu i dagarna. Jag har haft svårt att få till det emellan passen på tisdagarna. I vår köpte jag tidskriften Leva och där fanns en demo/CD med Mailn Berghagens mjukyoga. Den låg i en kort som jag hade med mig på torpet hela sommaren men jag kom aldrig till skott - inte föränn för fem veckor sedan. Nu kör jag nästan dagligen passet efter att ha tagit den första promenaden med hunden på morgonen. Det tar 20 min och det passar mig perfekt. I slutet av CD:n säger Mailn att vi gärna kan fortsätta med solhälsningen och hänvisar till tidningens hemsida. Där har jag nu varit och sökt: leva.nu - utan resultat. Jag har solhälsningen i en annan bok + CD - men usch så snabt det går - hinner inte ta in och lära mig.

Däremot fann jag Mailn Berghagens blogg och där dessa ord som jag här väljer att publicera. Såååååå sanna:

Ett väldigt klokt och moget beslut kan även det krossa små hjärtan...

En klok själ lyssnar till sitt hjärta även om det kan såra någon och också då göra ont i dig.

En klok själ vet att ibland svider det hur vi än gör.

Det är smällar vi alla får ta. Måste våga ta..

Men om du är sann och följer ditt hjärtas röst kommer också förlåtelsen från den du är rädd att du sårar.

Så småningom för somliga...

Alltid för dom visa..

Så följ din intuition, gå DIN väg..

Följ din sanning, ödmjukt men fullkomligt och konstant.

Inget annat!!

För kärleken.

Den villkorslösa kärleken.

Det finns inget vackrare..

Ett klokt  och moget beslut kan även det krossa små hjärtan...men mitt i bland tårarna växer respekten. För dig själv om inte annat. 

Om du är sann finns inget att förlora.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann-Christin Tjernström - Måndag 1 april 16:00

https://rumble.com/v4kgh1f-jeffery-jaxen-intervjuvar-dr-william-makis-turbocancer-fruktansvrd.html?fbclid=IwAR0yuQhdgo4-VW_ZsMYDrkjitCwXZZxV0mfV01rSHEiP9ScZNE-MI_viTAc_aem_ASJg7358LrIVTN0y_L2vbB8Jo-MyBhwuVYMHDOoookdSjvXUjlymrApmh9bCq5pJjVyKO4cjB8sjmE...

Av Ann-Christin Tjernström - Måndag 25 mars 09:23

https://www.facebook.com/zarah.oberg/videos/417161604300241   ...

Av Ann-Christin Tjernström - Måndag 18 mars 17:05

https://www.youtube.com/watch?v=5-6_egibSZQ  

Av Ann-Christin Tjernström - Torsdag 14 mars 18:27

https://rumble.com/v4i0i4f-march-8-2024.html?fbclid=IwAR1I3lOQdLzBbfnJeLbTIrjc6-8edPdAomsmlnPsgmgbipfLaeO2c82YJ2k     ...

Av Ann-Christin Tjernström - Söndag 10 mars 09:17

https://www.youtube.com/watch?app=desktop&si=Jr7A6RvNEITsYlyo&v=On4XESAjQh4&feature=youtu.be&fbclid=IwAR2dZYqFGz9rJQyO98ri0q9ok97JMs-b_KV7rsZGx6hl1I4lbvSml4bAJK0     ...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards