corneliasrum

Alla inlägg den 11 februari 2012

Av Ann-Christin Tjernström - 11 februari 2012 20:42

Ja,så här glad var min hund Nienka idag på eftermiddagsromenaden. Som en riktig galenpanna blir hon när hon får 

göra av med sin överloppsenergi så här!!!  



   

Av Ann-Christin Tjernström - 11 februari 2012 14:26

Ja, det här klippet visar hur det ser ut när planen sprayar chemtrails innehållande det som vi sedan kan se längre fram i filmklippet. Där visas med all sin tydlighet hur hela passagerar utrymmet är fyllt med kemikalier av alla de slag. Knappt några flygplansstolar alls.........Obegipligt att sånt här får fortgå!!!!!

Klippet komme inte med - förstår inte varför??

www.youtube.com/watch?v=U=TgFx-UkeM 


 

Av Ann-Christin Tjernström - 11 februari 2012 13:58

I klippen nedan kan du lära dej skillnaden mellan contrails och chemtrails. I klippet kan du se dem tillsammans och då lättare urskilja och lära dej vad du själv ser på himlen.


 


Av Ann-Christin Tjernström - 11 februari 2012 13:33

Pilot som filmar ett plan som sprayar chemtrails.




....här har vi ett till plan som sprayar. Är inte detta tydligt nog???


Av Ann-Christin Tjernström - 11 februari 2012 13:25

Chemtrails sprutas också över svenskt luftrum.
Titta på videon och lär dej se skillnad på contrails, från vasniga flygplan och chemtrials.

 

Av Ann-Christin Tjernström - 11 februari 2012 13:20

Så här såg det ut på himlen i Skåne under sommaren, hösten 2011 och nu i början av 2012.


Dessa bilder har "Micke Skribent" själv fotat och satt samman i detta bildspel tillsammans med Jeff Saxons musik.


Av Ann-Christin Tjernström - 11 februari 2012 12:23

Före jul tyckte jag att jag hade "fått till det". Jag menar då med rutiner för mej själv.
Jag klev upp och tände i pannan. Ägnade en halvitmme åt meditation, TM. Såg till att få sonen till skolbussen och sedan ut med hunden närmare en timme. Började att testa Malln Berghagens Mjukgyoga på CD, vilket kändes bra efter att då ha promenerat efter asfalt, kanske is och dessutom haft en hund som ibland tvärstannar till eller tycker så att mina ryggmuskler bränner. Så kom jullovet!!!!! Därefter har jag inte "fått till det"!

I morse vaknade jag vid 5 - huuu - sovmorgon och vakna vid 5! Insåg då att det var lilla NIls, kattungen, som har tigti för vana att hoppa omkring på mej, och väcka mej förstås!


Termometern visade -17 , och eldnin gi pannan ett måste. Sååå blev det.
Därefter tog jag Livelife tidninge och min Zapper. Ja, hör och häpna jag har börjat "zappa" igen! Zapper är sprunget ir Hulda Clark och hennes metoder för hälsa; zappa, leverrensning osv. Zapperns frekvenser skall ta död på virus, bakterier, svamp och parasiter. Efter den ihärdiga flunsan kändes det som dax........Hoppas jag kan finna rutiner för det just nu!

Under de 3 x 7 minutrarna men 10 minuters mellanrum läste jag Livelifetidningen. Fann några tävlingar som jag tänker skicka in samt en skrubb för ansikte och kropp.

Därefter ut i den kalla morgonen. Klockan var 8 och det var högt i tak. Solen var p åväg upp i ster och det var sagolikt vackert. Glömde förstås kameran vilket annars har blivit vackra vinterbilder. Jag gick mot Marieberg och väl nere vid älven såg jag det första strecket på himlen! Var det chemtrails??? Högt var det och det syntes väldigt väl mot den blå himlen. För att slippa gå på vägen valde jag att ta det fina skoterspåret som kommer fram vid tjärnen och  Nienka

kan vara lös. Då såg jag ett nytt streck!!!

Det blev svårt att njuta av den vackra soluppgången då jag såg strecken så tydliga mot den ljusblå bakgrunden. Med vetskapen att det sprayas kemikaler över oss gör att jag alltmer känner obehag när jag tittar upp mot himlen och samtidgt undrar över om det är moln eller chemtraisl som jag ser.

När jag så var hemma igen var himlen helt täckt av moln i väster.
Väl inomhus gjorde jag i ordning "skrubbarna"! Havre och olja till ansiktet och havssalt och olja till kroppen.
Det blev en "kladdig" dusch, men ack så mjuk när jag hade torkat mej.
Undrar just om det också kan bli en rutin?

Jag körde därefter min son för att hämta ett paket och då var det igenmulet. Speciellt över älven.

Efter några timmar är dt åter mera ljust och högt i tak,
Nu undrar jag förstås om detta är ett naturligt väderfenomen????


Det finns många saker som jag helst skulle önska att jag slapp se.........nu är det inte så och jag hoppas innerligt att fler än vad som är just nu, vaknar för vad som håller på att hända.



Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards