corneliasrum

Alla inlägg den 14 februari 2012

Av Ann-Christin Tjernström - 14 februari 2012 17:08

I morse hörde jag en lustig grej. I morgonprogrammets frågestund handlade det om Ted Gärdestad. Man spelade introt till låten Satellit och sedan fick vi veta att när girarristen Janne Schaffer skulle vara med och göra den här låten, kom han direkt hem från USA. Där hade han varit med och spelat in en låt av TOTO, vilken han inte riktigt trodde skulle bli någon hit. Då det saknades ett intro till Teds låt Satellit, tog Janne en snutt av TOTO:s låt Hold the line.


Ted Gärdestads låt var med i melodifestivalen och var det även Eurovisionsslager festivalen. Att TOTO.s låt inte skulle slå igenom hade Janne Schaffer helt fel om.....
Lyssna till båda låtarna och se om ni hör likheterna. Räkna efter hur många takter som är lika........ 





Ja inte är det mång toner som skiljer dem åt......






Av Ann-Christin Tjernström - 14 februari 2012 17:03

Ja, det är nog absolut det minsta man kan säga. Det här nedfallet har vi i och på våra kroppar om vi biir sparyade med chemtrails.
Alla får hälsoeffekter av det här. Biologiskt vapen.

Av Ann-Christin Tjernström - 14 februari 2012 07:52



Jag lyfter ögat mot himmelen och ser i skyn en massa ränder.

I min förtvivland jag ber till högre makter och knäpper hop mina händer.
Jag ber att det jag ser i verkligheten inte händer.


En mardröm skapat av girighet

En absolut verklighet. 



A-C




"Murdering us from the sky" här med Jeff Saxon





Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards