corneliasrum

Alla inlägg den 20 februari 2012

Av Ann-Christin Tjernström - 20 februari 2012 17:35

Ja, vad är det att skriva om tänker Du kanske!
Ganska dålig fantasi om man skriver om att man har zappat mellan olika kanaler. Nu har ju inte mitt "zappande" med TV att göra, utan jag har använt en liten frekvensapparat, som jag köpte in för någa år sedan.
Jag genomgick en kur där zappern var en av momenten i behandligen , tillsammans med  kolloidalt silver, njurresning och örtpreparat av olika slag.


Det här är en del av Dr Hulda Clarks behandling. En behandling som består av olika steg vilket jag testade för en tid.


Jag köpte in och testade för 6-7 år sedan. Zappern ansluts med kablar och krokidilklämmor till ett resårarmband med en metallplatt, eller så sätter man klämmorna i två kpparrör som man har lindtat blött hushållspapper omkring.
När jag använde zapeprn första gången kändes det som att jag fick ström i kroppen. Jag använde då kopparrören. Därför övergick jag till resårarmbanden vilket kändes mindre.


Idag (och igår) tog jag kopparrören. Det kändes som förra gången - men nu rackarns vill jag att det skall bli ett markant resultat!!!!


Jag väljer att skriva om Hulda Clark och citerar hennes bok "The cure for all diseases" i översättning av Tommy Wiberg på Intactum varifrån jag köpte min zapper.
Så här skriver så Hulda Clark:


" Att kunna döda dina bakterier och andra inkräktare med elektricitet blir mer likt ett universalmedel nä rdu kan göra allsammans i 7 minuters sessioner. Det dödar både stora och små inkräktare: flundramaskar, spolmask, kvalster, virus och svamp. Det dödar dem genast inom 7 minuter.


Hur fungerar detta? Jag antar att en positiv spänning applicerad var som helst på kroppen attraherar negativ laddade saker. Möjligen sitter batterispänningen i dem och drar ut dem från sina ställen i cellernas dörröppningar (kallas conductance channels). Men dörröppningarna kan vara negativt laddade också. Sliter spänningen i dem så att de utsöndrar några bakterier fästade i dem? Hur kan en positiv spänning åstadkomma att en så stor parasit som flundramask dödas? Ingen av dessa frågor kan ännu besvaras.


Den viktigaste frågan naturligtvis är huruvida det finns någon skadlig effekt på Dig? Jag har inte sett några effekter på blodrycket eller kroppstemperaturen. Det har aldrig skapats någon smärta fast befintlig smärta omedelbart har upphört. Detta bevisar ändå att detta är säkert. Även fast man vet att spänningen kommer från ett 9 volts batteri bevisar inte detta säkerheten fast det känns lugnande. Ihopklumpandet av röda blodcellsplättar och funktioner som beror på ytspänningen hos celler behöver utredas. Innan dess ligger din säkerhet exponerad i en kort period som är nödvändig. Virus och bakterier försvinner inom 3 minuter, band- och binnikemaskstadier, flundramaskar- spolmaskar inom 5 minuter och kvalster inom 7 minuter. Man behöhöver inte hålla på längre tid fastän det aldrig setts några dåliga effekter av längre behandling.


De första 7minuterna med zapping följs av en paus i 20 minuter. Under denna tid frigöres virus och bakterier från de döende parasiter och startar md  att inkräkta Dig istället.
De andra 7 minutrarna kommer att döda dessa nylingen frigjorda virus och bakterier. Om du hoppas över dessa 7 minuter kan du genas få ont i halsen, få en förkylning eller något annat. Nu frigörs igen virus från döende bakterier. Den tredje perioden dödar de sista frigjorda virusen


Jag har en bekännelse att göra: Det har som sagt gått en massa år sedan jag köpte hem zappern. Jag har använt den sporadiskt tillsammans med armbanden. Dessutom men endat 10 minuter mallan varje zappning.
Igår tog jag fram kopparrören. Zappade 3x7 min med 10 minuter emellan. IDAG HAR JAG ONT I HALSEN!!!!


Idag sökte jag även fram en hel hög med kompendium från Tommy Wiberg där han har sammanfattat eller kopierat en massa fakta. Läst dem medan jag "zappade"!


Det känns kul att kolla upp den här kuren igen - åtminstone till viss del.


Nu till webben för att införskaffa kolloidalt silver - som även det ingår i Hulda Clarks program.
Länge sedan sist men nu skall jag testa igen.......har läst massor av intressanta fallbeskrivningar på sistone.


Det finns trots allt en viss vinst med att inte kasta alla papper när man "rensar i röran"! De här kompendierna känns fortfarande aktuella och jag kanske delar mer av dem här till Dej!  


Googla på Hulda Clark och zappern om Du blev nyfiken och Intactum om du vill köpa en zapper. Jag misstänker att Tommy fortfarande har dem till försäljning.


Väl mött!!!










Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards