corneliasrum

Alla inlägg den 24 maj 2012

Av Ann-Christin Tjernström - 24 maj 2012 13:17

Avslutar dagens bloggande med att göra ett inlägg med musik av Ted Gärdestad:
Just den här texten kom till mej, då jag kom in efter morgonpromenade och hade blivit vittne till och dokumentarat vad som hände under den himmel som finns över mej.

Vad händer nu under vår "Oskyldiga blå himmel"! Just nu är det knappt möjligt att se något blått pga alla molnslöjor som nu har bildats av de chemtrials som sprayades under hela förmiddagen.

"Himlen så osyldigt blå"

 

Av Ann-Christin Tjernström - 24 maj 2012 12:26

Fortsätter i linje med det förra inlägget - alltså om de artificiella moln som kommer från chemtrails och som nu täcker den i morse helt klarblå himlen.
Mer om chemtrails kan du läsa här i bloggen under: chemtrails.

Jag har fortsatt att ta bilder. Det har flugits sedan -tiden och man fortsätter att dra linjer där det kan finnas en springa i det molnlager som nu täcker större delan av himlen.
När jag tog de sista bilderna tyckte jag mej också känna att det var mindre varmt ute än vid 9-tiden då jag kom

hem från promenaden. Då var inte hela himlen täckt som den nästan är just nu.
Jag lägger in de bilder som är tagna nu efter klockan 9 idag.


Ha i beaktande att tiden är en timme senare, då kameran står kvar på vintertid.

                             

Av Ann-Christin Tjernström - 24 maj 2012 11:36

Sååå fantastiskt att äntligen få ta del av den sommarvärme som jag har hört att personer i andra delar av landet redan har fått smaka på.
De senaste dagarna har värmen kommit succesivt - dock minusgrader i början av veckan.
Det har varit otroligt vackra dar, och kameran har följt mej i mina promenader med hunden.
Jag har fått glädjen att fota fåglar, fåglar med ungar, blommor och vackra vyer just nu när naturen är nästan neongrön.
I morse stegade jag ut genom dörren för en några kilometer lång promenad med Nienka.


Vände i dörren då jag hade glömt kameran. Väl ute på vägen insåg jag att motiven för dagen sannolikt skulle tas med kameran riktad mot himlen. De 4.3 km som promenaden blev tog betydligt längre tid än jag annars brukr ta på mej. Jag fick nämligen stanna och dokumentera hela tiden. Jag har aldrig tidigare upplevt att chemtrailplanen har flygit med sådan intensitet här hos mej i Västernorrland, cirka 3 mil  uppströms Ångermanälven.
För den som inte känner till chemtrails, har jag tidigare dokumenterat info här i bloggen under kategorin "chemtrails". Där kan den som inte är insatt läsa in och ta del. 
Det här är viktig information och det sker ovanför våra huvuden. Chemtrailsen innehåller gifter som påverkar allt biologiskt liv; aluminium, strontium, barium och mycoplasma.
Under tiden som jag har lagt in bilder här - har planen fortsatt att korsa himlen ovanför mitt hustak
Jag får därför göra ännu ett inlägg med bilder på hur himlen ser ut nu - fler linjer och molnslöjor som nu har bildats av chemtrailsen. 
Stämpeln på bildern stämmer inte vad gäller tidpunkt då kamerans klocka står kvar på vintertid. 


Det är viktigt att vi enas och går samma i kampen för; vår egen, naturen och Moder Jords överlevnad.
Fokusera på ditt inre ljus även om det yttre - solen - får alltmer svårt att nå oss genom artificielle moln.


             


Trots att fokuset till största delen var riktat uppåt fann jag några blommor och en vacker vy över Kungsgårdviken där den går över till Ångermanälven.


   
 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards