corneliasrum

Direktlänk till inlägg 28 oktober 2012

ZERVITAL 21. FOTBAD 11 OCH MÄRKLIGA REAKTIONER

Av Ann-Christin Tjernström - 28 oktober 2012 18:08

Jag hade inte tänkt att inläggen skulle fortsätta att bli så täta. När så fötterna hade släppt ifrån sej en massa och börjat bli ganska normala igen, så även  händerna. hade jag väntat mej en lite mer otydlig rekation. Så är nu inte fallet.
Jag har sedan 80-telat sysslat med alla former av avgiftningskurer. Fasta och att späka sej med råkostkurer var metoder som var populära på sen tiden och jag praktiserade fastor väldigt ofta. Så snart jag fick en förkylning fastade jag bort den osv.
Andra kurer som jag har testat har varit oändliga. Många, många besök hos olika naturläkare och även andra kontakter via telefon eller telepatiskt.
Jag har testat en del av Hulda Clarks metoder genom Tommy Wiberg och alger genom Alg-Börje. Oljor via Kjell Westerberg och Ole Pluppar. Produkter genom Martin Carelius. Blodanalyser genom Per-Arne Öckermann och Alocost. Senast, blodanalyser genom Pekka Nylund och IMS-Egenvårspoolen. Amegas zeropointladdade produkter, vilka jag även här har skrivit anteckningar kring under kategorin Amega.
Kosttillskott, kosttillskot och åter kosttillskot.....


I zervital-kuren ingår inga preparat som man skall ta in via munnen förutom vissa födoämnen och kosttillskott för att återställa balansen som svampinfektionen har medfört.
Kosten däremot som skall svält och utrota svampinfektinen är inte alltför olika kost som jag har testat under årens lopp, till och ifrån.
Det som skiljer är att behandligen sker genom fötterna. Aqua-Detox har jag testat men inte fotbad men preparat som skall dra in i huden och driva ut den vägen.
Jag upplever det som att preparat genom fötterna är det som ger andra symptom än annars.


En sak som har följt mej sedan våren 2000 är smärtor i buken och genom ryggen. Massor av udnersökningar har gjorts t o m en laparoskopi. När livmoderna avlägsnade för ett antal år sedan pga ett fosterstort myom. avtog en del av smärtorna. Nu sedan jag började med fotbaden har smärtorna återkommit.  Det tar emellanåt i så att jag mår illa. Jag har tidigare varit ganska säker på att smärtorna har haft med tungmeteller lagrade i njurarna att göra, nu inser jag att smärtorna sannolikt även kan ha ett samband med svampinfektion, för varför skulle jag annars få så  ont i det området då jag sitter med fot- och handbad.


Igår värkte t o m lymfkörtlarna under ena armen . Igårkväll var jag helt väck och natten var märklig. Det kliade nästan överallt och kroppen var i uppror. Vid kulan på vänstra foten där ett angrepp knappt syns nu, värkte det rakt in i benet, och detta ordenlitg. Köttet i båda händern kliade samt stora delar av fötterna.


På natten mådde jag dåligt men orkade varken kliva upp för att gå på toan eller för att dricka vatten. Jag låg som i någon form av dvala - varken sov eller var vaken. För mej ovanliga symptom vid avgifning.
Herxheimers - som jag skrev om tidigare??? Symptom som uppstår när candidasvamp dör - förgifning.


Dricka vatten i ganska stor mängd. 2 l/dag, rekommenderas och det är inga som helst problem, då jag blir ordentigt törstig, och ett glas vid sängen får bli en vana inser jag nu. Jag tog bort den basande bikarbonaten och vitlöks-/citronblandningan för att se om det var det som drev på, men så var inte fallet. Rektionen kom även utan dem. Hjärtat slår även hårt under nattetid vilket jag har lärt mej är en markering på att levern har ett styvt jobb.


Min kropp brukar alltid svara snabbt och markant. Nu känns det "markant", viket förstås även visar effekt på behandlingen.

Jag tog en "tåbild" i morse som visar var ringormsangreppet sitter. I verkligheten är färgen nästan osynling, men där är på den platsen som det värkte så inne i benet i foten igårkväll, trots att det knappt syns något alls utanpå.
Jag har ju även infernalisk klåda i båda fötterna även där inga angrepp har varit synliga.


Märkligt det där med svamp? Går nästan inte med ögat att registera men finns där och stör så intensivt längre ner i vävnanderna. Nu skall i alla fall mina fötter blir "hela" - såväl utanpå som inuti.


Bilden visar en fot som är mera röd än i verkligheten.....och ni som har sett de första bilderna, måse väl medge att mina fötter nu verkligen ser snygga ut.
Tack för att du besöker mej läser.....välkommen åter!   


 
"Syns inte - men känns ändå"!!!!!!


Läs mer på: www.zervital.se   eller på den här sidan under kategorin zervital


 
 
Ingen bild

rolf karlsson

1 november 2012 20:07

Hej Ann cristin härligt att det finns fler som orkar kämpa och undersöka olika metoder somkan göra en frisk.
ja har ochså gjort samma resa som du utbildat mig till zonterapeut kiropraktor akupunktur idrottsmedicin imunbiologi mm
+provat mängder av kurer hulda clarks via tommy Robert gray tarmrening äter min kost äfter blodgrupp tungmetallavgiftning i flera år som gjort att jag fungerat hyfst men så fort jag slutat så har min trötthet kommit tillbaka.
har även en egen bicom ( bioresonansmaskin)som jag kan behandla tungmetaller och svamp med nu kör jag även zervital ungefär lika länge som du
mvh Rolf

 
Ingen bild

Ankie

1 november 2012 20:32

Hej Rolf!!

Kul att höra att vi gör den här resan parallellt du och jag.
På vilket sätt kom du i kontakt med zervital, och var har du hittat mej?
Jag hoppas kunna ta del av även dina erfarenheter.

Må väl och rensa på:

Kramar till dej!!!

 
Ingen bild

Rolf karlsson

4 november 2012 22:00

hej igen
jag hittade zevital i 2000talets vetenskap som jag läst sedan slutet på 90 talet hittade din blogg då jag googlade på zervital
har mycket att berätta men tycker det är jobbigt att skriva allt.
var sjuk hela min uppväxt med innflamationer i öron bihålor hadde torr fiskfjällshud som var obotligt enligt läkarna tränade ishockey och fotboll och tog bort sockret bara för att vara vältränad då började huden bli bättre tills jag spräckte knäskålen -84 då var jag 22 då började min trötthet och öroninnflamationer ont i bihålorna och magen sa uppsig.
började med blodanalyser via tyskland -88 efter 4 år utan att kunna träna började ifråga sätta läkare då startade cirkusen på allvar så nu är vi här 24 år senare med mängder av kosttillskott och kurer och utbildningar kan träna varje dag men jag är tröttoch ett väldigt tryck bakom ögonen så vissa dagar är besvärliga att sköta jobbet + behandla andra .
min fru har haft fibromyalgi men den är borta med MSM och cvitamin 1000-2000mg dag i snart 10 år vi skulle kunna pratas vi i telefon kan jag berätta mer MVH Rolf

Ann-Christin Tjernström

1 januari 2013 16:27

Hej igen Rolf!!!!

Ja, du kan gärna ringa mej - 0612 50585 så kan vi fortsätta att dela våra erfarenheter.
Har du börjat med Zervital-kuren??

Hej så länge, och kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann-Christin Tjernström - Måndag 1 april 16:00

https://rumble.com/v4kgh1f-jeffery-jaxen-intervjuvar-dr-william-makis-turbocancer-fruktansvrd.html?fbclid=IwAR0yuQhdgo4-VW_ZsMYDrkjitCwXZZxV0mfV01rSHEiP9ScZNE-MI_viTAc_aem_ASJg7358LrIVTN0y_L2vbB8Jo-MyBhwuVYMHDOoookdSjvXUjlymrApmh9bCq5pJjVyKO4cjB8sjmE...

Av Ann-Christin Tjernström - Måndag 25 mars 09:23

https://www.facebook.com/zarah.oberg/videos/417161604300241   ...

Av Ann-Christin Tjernström - Måndag 18 mars 17:05

https://www.youtube.com/watch?v=5-6_egibSZQ  

Av Ann-Christin Tjernström - Torsdag 14 mars 18:27

https://rumble.com/v4i0i4f-march-8-2024.html?fbclid=IwAR1I3lOQdLzBbfnJeLbTIrjc6-8edPdAomsmlnPsgmgbipfLaeO2c82YJ2k     ...

Av Ann-Christin Tjernström - Söndag 10 mars 09:17

https://www.youtube.com/watch?app=desktop&si=Jr7A6RvNEITsYlyo&v=On4XESAjQh4&feature=youtu.be&fbclid=IwAR2dZYqFGz9rJQyO98ri0q9ok97JMs-b_KV7rsZGx6hl1I4lbvSml4bAJK0     ...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards