corneliasrum

Direktlänk till inlägg 1 november 2012

ZERVITAL DAG 25 OCH FOTBAD 13 - JAG RENSAR I RÖRAN ÄVEN UTANFÖR MIN KROPP

Av Ann-Christin Tjernström - 1 november 2012 20:33

Den här veckan har jag inte varit utan reaktioner, men som tidigar nämnt, mera annorlunda än vid andra kurer.
För nya besökare genomför jag en svamputrensningskur med zervital. Se mer på www. zervital.se samt under kategorin med samma namn här i min blogg.


Under tre dygn har jag verkligen haft ont i huvudet, fast egentligen inte i huvudet, mera som i pannan, tryck genom näsan samt i bihålor/kindben. Det har verkligen gjort ont och jag skulle kunna förvänta mej en förkylnng med anledning av smärtorna - men icke.
Jag upplever det som att jag har kvicksilver lagrat i pannan, näsan och i mina bihålor. Enligt uppgift försöker svampinfektioner att skydda kroppen mot gifterna och kapslar därför in kvicksilvret. Min teori är därför nu, att i takt med att svampen försvinner frilggs kvicksilvret och smärtorna i huvudet/ansiktet kan vara kvicksilver som är blottat och eventuellt rör på sej.
Känns bra att ha tillgång till energi i mina händer, vilket gör det möjligt att skapa lindring genom dem. Det har blivit ett antal under den här veckan.


Idag var det lite svårt att hitta en lämplig promenadrutt med hunden. Bonden har spritt gödsel på en del av åkranra där vi brukar gå och där snön  har körts samman är det blåhalka, jag valde därför att ta stora vägen och asfalten.
Redan då jag började att gå upplevde jag mina ben mindre ömma än vanlig. Det brukar bränna i lårmusklerna när jag sätter ner fötterna i marken. Inte ens när jag kom hem var benen så stumma som annars, och nu ikväll känns fortfarnade ingenting. Kan det vara så att det som har suttit i mina muskler, nu alltmer börjar ge med sej.
Jag skall nog göra någon yogaställning för att se om det gör ont i de muskler där det annars brukar bränna markant.


Magen känns också bra. Inget illamående och inte heller något sug på nåt sött.
Jag upplever att uteslutande av en hel del födoämnen har gjort mej gott, även om jag redan

tidigare åt väldigt sparsamt av vissa födoämnen.


Jag har ungefär samma känsla som när jag har fastat, jag vill göra rent! Rent, inte bara inombords, utan även runt om mej. Jag har därför satt igång med utrensningsprojekt även här hemma, och jag må då säga att det röra som jag sätter igång med får det svårt att associera till "Rensa i röran" vilket är en titel på en bok som handar om Feng Shui. Nu är det rörigt överallt här hemma, men när det är klart tror jag att det kommer att kännas bra.



Min kur skulle nu ha varit slut om det hade räckt med en månad. Jag får nog allt hålla på ett par månader till med sträng diet och fotbad.
Jag har i alla fall fått väldigt fina fötter just nu, och ännu ej någon tillstymmelse av den fjällning som bör komma. Väntar spänt på om fötterna kommer att se lika otrevliga då som vid första tillfället, när huden reste sej där den hade varit angripen.


Tack och hej - leverpasten! Ja det var den ramsa som kom till mej....  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann-Christin Tjernström - Måndag 1 april 16:00

https://rumble.com/v4kgh1f-jeffery-jaxen-intervjuvar-dr-william-makis-turbocancer-fruktansvrd.html?fbclid=IwAR0yuQhdgo4-VW_ZsMYDrkjitCwXZZxV0mfV01rSHEiP9ScZNE-MI_viTAc_aem_ASJg7358LrIVTN0y_L2vbB8Jo-MyBhwuVYMHDOoookdSjvXUjlymrApmh9bCq5pJjVyKO4cjB8sjmE...

Av Ann-Christin Tjernström - Måndag 25 mars 09:23

https://www.facebook.com/zarah.oberg/videos/417161604300241   ...

Av Ann-Christin Tjernström - Måndag 18 mars 17:05

https://www.youtube.com/watch?v=5-6_egibSZQ  

Av Ann-Christin Tjernström - Torsdag 14 mars 18:27

https://rumble.com/v4i0i4f-march-8-2024.html?fbclid=IwAR1I3lOQdLzBbfnJeLbTIrjc6-8edPdAomsmlnPsgmgbipfLaeO2c82YJ2k     ...

Av Ann-Christin Tjernström - Söndag 10 mars 09:17

https://www.youtube.com/watch?app=desktop&si=Jr7A6RvNEITsYlyo&v=On4XESAjQh4&feature=youtu.be&fbclid=IwAR2dZYqFGz9rJQyO98ri0q9ok97JMs-b_KV7rsZGx6hl1I4lbvSml4bAJK0     ...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards