corneliasrum

Direktlänk till inlägg 10 februari 2013

ZERVITAL DAG 125, IDAG 4 MÅNADER. CANDIDA INFO.

Av Ann-Christin Tjernström - 10 februari 2013 12:19

Jag har tidigare nämnt olika kurer som jag har testat under stor del av mitt liv. De flesta har varit i avgiftande syfte. Jag undrar emellanåt hur jag skull ha sett ut om jag inte kontinuerligt har gjort mej av de gifter som har blivit kvar i min kropp, istället för att följa mina avgiftningsorgan ut ur kroppen.


En av de kurer som jag har testat var där jag första gången kom i kontakt med kolloidalt silver och MSM. Den kuren var till största delen baserad på Hulda Clarks koncept och det var även där jag första gången kom i kontakt med frekvensapparaten Zapper.
Det var genom Tommy Wiberg och Intactum.


Igår gick jag igenom en del information som jag erhöll genom honom just då.
Jag fann information  som är lättförståeligt när det gäller att förstå det där med hur candidaöverskott uppstårl
Här nedan kommer ett citat ur en av kompendierna.


CANDIDA
"Vi har en naturlig bakteria i tarmarna vid namn acidophilus. Den hjälper oss att ta upp närigen ur maten som vi äter. Vi har även en jästsvamp i tarmen som heter candida. Candida har som uppgift att se till att tarmen inte svämmar över av oönskade bakterier och den lever av näring skapad av acidophilus. När vi tar antibiotika så dör kroppens alla bakterier- även acidophilus, med resultat att candidasvamparna svälter och ger sig ut i kroppen på jakt efter näring. När candida når vagina så resulterar det i svamp i underlivet. När tungar får en vit beläggning (torsk) så är det candida som har bosatt sej där.
Även ögon och öron kan drabbas av candida infektioner. När candida eteblerar si i blodbanan så drabbas vi av kronisk trötthetssyndrom  eftersom candidasvamparna äter upp den näring som blodet i normala fall transporterar til cellerna. Många drabbas också av hjärndimma - oförmågan att tänka klar och koncentrera sej.

Candida i blodbanan brukar också märkas genom ett onaturligt godissug - svamparna tycker om socker och får kroppen att känna ett onaturligt sockerbegär. Dessutom utsöndrar svampen toxiner som bidrar till en allmän förgiftningseffekt i kroppen. Detta i kombination med att körtlar och celler inte får sin näring,vitaminer och mineraler, leder till allergier mot bl a pollen, födoämnen och dofter. Om man försöker behandla symptomen med antibiotika, så förvärras situationen."


I den här sammanfattningen rekommenderas MSM ( svavel) men även Kolloidalt Silver.


Igår gjorde jag mitt 64 fotbad. På kvällen kom reaktionerna - starka! Smärtor i ansiktetm ljumskar och genom ryggen. Melodifestivalen övervakades med frossa och hetta. Detta avlöste varann hela tiden.
Jag funderade lite vad jag skulle göra för att underlätta och beslöt att fylla på med Mariatistel och Maskros, alltså Hepamax och Uvimax. Jag tog en av vardera. Vanligtvis tas 2 tabletter dagligen. Nu har jag endast vågat 1 på morgonen. Igårkväll tog jag så en till av varder. Detta för att stimulera organen för att orka ta med sej gifterna ut ur kroppen.

Vaknade i morse med ordentligt illamående och magen fick tömmas hur många gånger som helst.


Fyra månader idag, men verkar finnas hur mycket som helst att driva ut ur min kropp.
Jag undrar just hur mycket tungmetaller som kommer ur min kropp och som följer ut i naturen. En ren naturförorening är jag i allra högsta grad.   


Funderar även nu på att tillsätta MSM som skall tas tillsammans med C-vitamin. Husapoteket blir nästan som ett skafferi!   


Tack för att du besöker mej!


Fortsatt fin dag till Dej!   

 
 
Ingen bild

nena

7 december 2016 21:03

Hej ! undrar lite hur det har gått för dig med Zervital. Är det något du kan rekommendera med tanke på att du har provat detta. En släkting till mig har fått cancer och har blivit rekommenderad att använda Zervital. Hoppas du kan ge mig något svar för det finns inte så mycket tid att prova något om det inte finns någon verkan. mvh Nena

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann-Christin Tjernström - Måndag 1 april 16:00

https://rumble.com/v4kgh1f-jeffery-jaxen-intervjuvar-dr-william-makis-turbocancer-fruktansvrd.html?fbclid=IwAR0yuQhdgo4-VW_ZsMYDrkjitCwXZZxV0mfV01rSHEiP9ScZNE-MI_viTAc_aem_ASJg7358LrIVTN0y_L2vbB8Jo-MyBhwuVYMHDOoookdSjvXUjlymrApmh9bCq5pJjVyKO4cjB8sjmE...

Av Ann-Christin Tjernström - Måndag 25 mars 09:23

https://www.facebook.com/zarah.oberg/videos/417161604300241   ...

Av Ann-Christin Tjernström - Måndag 18 mars 17:05

https://www.youtube.com/watch?v=5-6_egibSZQ  

Av Ann-Christin Tjernström - Torsdag 14 mars 18:27

https://rumble.com/v4i0i4f-march-8-2024.html?fbclid=IwAR1I3lOQdLzBbfnJeLbTIrjc6-8edPdAomsmlnPsgmgbipfLaeO2c82YJ2k     ...

Av Ann-Christin Tjernström - Söndag 10 mars 09:17

https://www.youtube.com/watch?app=desktop&si=Jr7A6RvNEITsYlyo&v=On4XESAjQh4&feature=youtu.be&fbclid=IwAR2dZYqFGz9rJQyO98ri0q9ok97JMs-b_KV7rsZGx6hl1I4lbvSml4bAJK0     ...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards