corneliasrum

Alla inlägg den 3 maj 2013

Av Ann-Christin Tjernström - 3 maj 2013 19:43

Ytterst kallt trots 3:je maj.
Jag fick därför börja dagen med att sy ett täcke till Amber. Vi hade lånat ett av Mona igår, men det gillade hon inte alls. Igårkväll då vi gick ut, satte hon sej bara ner.....så att jag fick ta av det för att hon skulle kissa.
Hon tycker att det är för kallt ibland och vill inte gå ut. Nästn rumsren hur som helst - jätteduktig.


Idag fick hon för första gången möta mina barnbarn, och det var hon glad över. Som hon hoppade och studsade samt jagade den minste av dem.
Ingen kan undvika att bli förtjust i amber. Sååå många kramar hon har fått idag....av dem alla.


Lägger in ett helt gäng av bilder som visar hur busig hon kan vara tillsammans med barn och hur vi alla smälter för henne......                                                      


Hann klippa mina rosenbuskar medan Emelie tittade till Amber. Trädgården.......ja, den får allt vänta.
Vi har en bebis här!!!   

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards