corneliasrum

Alla inlägg under oktober 2013

Av Ann-Christin Tjernström - 1 oktober 2013 22:14

Dessa ord genom en Reading av Edgar Cace, känns angelägna att dela.

Fann dem i en Facebookgrupp och har därefter delat dem till andra, så även nu här:


"Varje tanke räknas och har samma effekt på en själv som om den vore en fysisk handling.
Om andra har försummat, försummar eller bemött dig dåligt eller tar fördel,

vet då, att om du visar din ilska genom att skällapå dem,

skapas gifter i ditt eget system.
Om du själv inte visar aggressivitet gentemot dem, då vädet det mot dem själva.
Välsigna dem hellre."

Think on this....... :

"Becauseothers hav neglected or do neglect or mistreat or take advantage,
know that if ye rail on them ye are creating poison within tine own system.
But if ye do not rail on them, it turns upon THEM.
But BLESS tem,
rather."

Edgar Cayce, Reading 1211-1

Av Ann-Christin Tjernström - 1 oktober 2013 17:30

Josh Groban har jag gjort inlägg om här tidigare, men just den här versionen av "You raised me up", är helt ny för mig.

Jag växte själv upp med musik och paradorkester. Att sjunga i kör hann jag inte med föränn jag blev äldre. Det var halt omöjligt att kombinera alla övningar och spelningar med ytterligare repetetioner och framträdanden.

Barnkörer och deras vackra röster har en speciell plats i mitt hjärta. Det här klippet som jag fann idag, berör mej djupt. Inte enbart Josh Grobans vackra röst, utan nu även den här afrikanska barnkören.

Lyssna och njut....och berörs! Det gör jag!   




Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards