corneliasrum

Alla inlägg den 6 mars 2014

Av Ann-Christin Tjernström - 6 mars 2014 20:07

Idag blir min "sötnos" Amber 1 år! Helt otroligt hur fort tiden går och hur stor hon har blivit.

Idag hade vi besök av en kvinna som inte har varit här sean i november, och hon såg tydligt hur

mycket Amber hade växt sedan dess - från en valp till en vuxen hundflicka!

Vi började morgonen med att göra en snabbrastning och sedan fick Amber några presenter:
Pipgris, blinklampa att ha i mörkret, tuggben och annat gott samt en ny dyna till bädden vid min säng.

Så här såg det ut:

         

Mitt på dan hade vi besök av TV 4 Mitt då "elbolagsbedrägeriet" som vi utsattes för i oktober och november med flera TV-inslag, nu har resulterat i att ett av företagen nu har gått i konkurs. Annelie på TV 4 ville då göra en uppföljning av en positiv reaktion.
Efter att ha intervjuat och filmat inomhus ville Annelie filma lite utomhus.
Jag hde bakat en sockerkaka och bjöd på mackor. När vi gick ut, plockade jag bort smör och pålägg från köksbordet.
Amber fick stanna inomhus, och det syntes väl vad hon hade roat sig med medan jag var ute.
Hon hade nämligen tagit ut det mesta ur brödkorgen och mumsat kungligt på rutbrön, digestive, kornmo, riskakor och andra kex. Det nydammsugade golvet var ett minne blott!

Därefter var det dax för en tur till Loön och att där få träffa Bänny och Susie, bästisarna, den förstnämnde en riktig favorit!
Så här vilt till gick det som vanligt, och jag kan säga att resten av dagen har löpt ytterst sovande av det lilla födelsedagsbarnet.
Jag tror nog att Amber är riktigt nöjd med sin allra första födelsedag!   

     


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards