corneliasrum

Alla inlägg den 17 april 2014

Av Ann-Christin Tjernström - 17 april 2014 18:37

Jag vill med detta filmklipp önska dej en riktigt Glad Påsk!!!

Filmklippet har dock några år på nacken, och någon vidare hjälp med att göra ny film är inte att vänta sig, då sonen bakom kameran och redigeringen nu har yngre kvinnliga bekanta för ögat.
Några år just nu då mammor mest är bra för att plocka upp och plocka fram pengar......känns det igen?

Bra filmer kan man se om och om igen.....och för flera av er kanske ni känner igen filmen sedan tidigare år.
Jag för min del tycker om att återuppleva bra och goda filmer, nu vet jag dock att denna film är av så fängslande art, men kanske underhållningsvärdet är desto bättre....????

Djuren på bilen finns tyvärr inte idag, men dock kul att se dem på bild och film igen.

"Påskkärring" och häxa kan ha en negativ klang? Men ha i beaktande att kärring kommer av ordet "käring" som betyder käraste. Häxa, det ser jag som positivt. Passar ypperligt på mej så tycker om att blanda och koka ihop, samt samla örter. Att jag dessutom förmedlar helande energier förstärker ordet än mer. 
Jag fokuserar på det goda och förmedlar positiva energier till den som behöver.
Att vara en "Kungsgårdshäxa" och käring är därför för mej en ynnest och något som jag endast ser som mycket positivt.

Jag hoppas att du får en riktigt Glad Påsk!! 
Själv tar jag en tur på kvasten när mörkret faller.......



 


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards