corneliasrum

Alla inlägg den 30 april 2014

Av Ann-Christin Tjernström - 30 april 2014 23:38

SMHI hade rätt!!
Hela dagen har man rapporterat regn och snö.....och vi fick det!!!

Dagen började iskall och promenaden med Mona längs med älven var bitande kall.
Någon solglimt kämpade sig fram under dagen medan jag försökte mej på att gjuta några änglar.

Vid 17-tiden öppnade sig så himlen. Haglet slog så hårt mot taket att det lät som en bil och därefter kom snön.

Jag hade nästan uteslutit Valborgsfirandet,,,men loppisen hägrade och jag fick med några saker. Dukar, kuddöverdrag, märkpinnar till grödan utomhus och en vävd handduk.

Brasan tändes tidigare än beräknat och jag hade tänkt berätta lite om min barnbarns Valborgsmässoaftnar då min skola var förvandlad till ett nöjesfält i det här inlägget, nu blir det bara ett par bilder som bevisar att jag, trots busväder har sett och varit i närheten av en brasa. Ovädret drog undan och det gick att hålla till utomhus.

Sov gott!


   

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards