corneliasrum

Alla inlägg den 26 augusti 2018

JAG

Av Ann-Christin Tjernström - 26 augusti 2018 23:51

Det är inte alltid som någon kan ta bilder av mej, om man nu inte skall ta selfies.
Besök av dotterdottern och då lekte hon lite med kameran och jag fastnade på linsen.   

   

 

Från ett litet altare med änglar och andra attiraljer.


     

Av Ann-Christin Tjernström - 26 augusti 2018 23:37

Idag och närmare bestämt hade vi fullmåne igen.
Under sommaren har vi haft många olika astrologiska händelser och frekvenshöjningar.
Igår kväll tog jag dessa fullmånebilder och idag vid 13.30-tiden var den som mest full.
Tittar också in på mej genom en lucka i molnen men känner att bilderna från igår natt får

räcka för nu.....

     

Av Ann-Christin Tjernström - 26 augusti 2018 23:24

Inför en sommar- eller vintersäsong känns det viktigt att ha förberett mig så att jag slipper skynda att göra nytt mellan de olika försäljningstillfällena.
Så här kan det ser ut när jag har fyllt på lite av vissa alster:

 
Hattar och vantar.
*  
Vantar.
 
Kärleksknutsjalar i många olika färger.
 
Ponchos, sjalar och halskragar.  
Sjal i kärleksknutsteknik i alpacka och mohair.
 
Halskrage i 100 %  och samma garn som i vantar med hjärtan och hattarna så att man kan matcha med varandra.

På min fb-sida som heter halsosamtochhandgjort.se kan du se när nästa försäljningstillfälle kommer....eller för er som är vän med mej, finns datum även där.

Tack för ditt besök

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards