corneliasrum

Alla inlägg under mars 2020

Av Ann-Christin Tjernström - 4 mars 2020 16:09

Här nedan kommer jag att dela flera klipp av Anders Lönedahl "Att hantera stress".
Ytterst intressant och lyssna gärna på alla tre klipp. Det är sannolikt många som känner igen det Anders beskriver om vår kropp och hur den känns vid stress.






Av Ann-Christin Tjernström - 4 mars 2020 09:30

Jag har ätit glutenfritt till och ifrån under stor del av mitt liv, dock de senaste åren helt glutenfritt. 
Jag blev en gång bjuden på det här brödet i samband med ett yogaretreat hos min yogalärare.
Det är gluten-, jäst- och sockerfritt.
Det kan också användas som hamburgerbröd om man klickar ut större delar på plåten.

Recept:

500 g kvarg, naturell
2 dl bovetemjöl
1 dl mandelmjöl
½ dl majsmjöl
½ dl glutenfria havregryn
2 msk fiberhusk

2 tsk bakpulver

3 msk chiapulver
½ dl pumpafrön

½ dl osötade tranbär
1 tsk salt

Pensla bullarna med olivolja.
Grädda mitt i ugnen på 200 grade i ca 15-20 min. Variera med riven morot, fänkålsfrö, hela linfrön, dadlar, russine el rivna rödbetor mm.

Lycka till!   

Av Ann-Christin Tjernström - 3 mars 2020 15:37

Jag har tidigare gjort inlägg om Attraktionslagen. Nu kommer dock ett lite annat sätt att jobba med Attraktionslagen och då genom Joe Dispenza som också har skrivit böcker och vilkens filmer med mediationer går att finna på youtube.
Lyssna gärna.

Av Ann-Christin Tjernström - 3 mars 2020 15:14

Klippet som jag delar här har jag fått i förslag från en god vän.
Det finns många metoder att hämta på youtube, om hur du på egen maskin och ofta med meditation, kan påverka din hälsa på ett positivt sätt. Dock behövs det ett stort mått av självdisciplin precis som annat som man föresätter sig att göra och för att så få ett resultat, det mål man vill uppnå.

Nu är det dags för mej att lyssna på Wim Hof....och gärna du också om du känner dej manad att förändra.   

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards