corneliasrum

Alla inlägg den 29 augusti 2012

Av Ann-Christin Tjernström - 29 augusti 2012 19:05

Jag har under en perion regelbundet gjort inlägg och chemtrails och vädermanipulation.
När jag visar personer streck som läggs på himlen och som sedan bildra artificiella moln ställer många frågan varför??? Precis samma fråga som jag har ställt själv!

Det här youtubeklippet gör en kort sammanfattning om bakgrunden varför och hur våra egna politiker har syltat in sej i någots om är bland det värsta de kan utsätta oss medborgare för.

Om du funderar på om jag fantiserar eller annat, lyft då endast din blick uppåt och håll koll på de strecks om läggs på himlen. Streck som efter en stund flyter ut och så småningom bildar moln. Moln som också täcker vår som, och ger oss såväl D-, som B-vitaminbrist!

Det är ytterst angeläget att vi med gemansamma krafter försöker få slut på vansinnet.
I slutet av klippet finns info hur du kan gå vidare.



Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards