corneliasrum

Alla inlägg under februari 2012

Av Ann-Christin Tjernström - 28 februari 2012 09:10

Titta på denna solskenshistoria. Döende man får genom idoga anhöriga äntligen hjälp med behandling som räddade hans liv.
Förvånas över hur "bångstyriga" och ovilliga läkare kan vara för att ta till nya metoder och dessutom borde det här vara biligare än konventionell medicin?


http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fvaccin.me%2F2012%2F02%2F06%2Fc-vitamin-botade-svininfluensa-och-leukemi%2F&h=YAQFLzspQAQHfIXGfjHeLoJT0-LHZPN2a-PgOpXSQh597Kw&enc=AZNlqNU1WA0-5b8IAjZh2-lzrckMaRLSH477NbDNQu8JYAoYwptwCOLDS71P_nL6InbovNWBD9gLM95rI32l-Pu2




Av Ann-Christin Tjernström - 28 februari 2012 09:06

Det här citatet fick jag idag via Ma Oftedals logg på Facebook.
Känns verkligen bra att börja dagen med!

ÄRKEÄNGELN URIEL´S budskap idag: ”Lita på din intuition!”

”Lita på din intuition och handla därefter utan att tveka. Din inre visdom har redan gett dig svaren du söker. Ta till dig denna kunskap och lita på den. Om du känner tvivel, be mig att ge dig tydliga tecken. Jag hjälper dig också att genomföra dina idéer till verklighet och vilka beslut du ska ta under vägen dit. Kalla in min hjälp och var sedan villig att tillsammans med mig skrida till handling.
Otydliga situationer kan jag klargöra för dig och lysa upp din väg ett steg i taget. Med min hjälp kommer du hela tiden att veta vad du ska göra härnäst.”

(Källa: Archangel Oracle Cards)

Av Ann-Christin Tjernström - 28 februari 2012 08:53

Titta på det här underbara klippet och låt er inspieras!!!
Kvinnan lade om sin kost till raw-food för 27 år sedan.  Helt fantastiskt!!!! Kan inte låta bli att avundas henne hennes trädgård, i och för sig lever hon på andrabreddgrader än vad jag gör, men ändå!....


https://www.facebook.com/pages/Positive-Black-Stories-By-Heru-G-Duenas/145708032139774




Av Ann-Christin Tjernström - 27 februari 2012 18:39

"Det finns ingen väg till lycka

eller sorg - den finns i ditt inre."

                        Kinesiskt ordspråk


Av Ann-Christin Tjernström - 27 februari 2012 18:24

Jag har tidigare visat lite bilder och skrivit om morgellons disease. Det ligger under kategorina chemtrails.
Idag fick jag det här positiva filmklippet på länk från en god vän.
Bilderna är otrevliga, men youtubeklippet är ändock positivt.


Klippet visar på hur en svårt människa bemöts av sjukvården, men även hur hon fick kontakt med en forskare.
Som det ser ut så har denna mycket svåra sjukdom sin grund i kemikalier.

Tänk så otroligt många människor som under många år och även än idag har utsatts för stora mängder kemikalier.
Kan det vara så att vi många är i riskzonen för att drabbas av den här mycket svåra och otäcka sjukdomen?




Av Ann-Christin Tjernström - 27 februari 2012 07:54

Nu när jag öppnade Facebook, fick jag en glad överraskning. I en grupp som jag tlllhör har två personer lagt in bilder på ansiktszoner, fotzoner, öronakupunktur samt handzoner. Det här är bilder som jag är väldigt glad över att ha fått mej till del. Känner tyvärr inte till källan.......återkommer med den.


 


 


 


 

Av Ann-Christin Tjernström - 26 februari 2012 12:16

Jag fortsätter att lägga in en kur för utrensning enligt från från Johnny Grimståhl. Den här skall rensa de stora inre organen och matsmältningsapparaten.


Juicerna och lönnsirapen renar organen. Fibrerna motverkar hungerkänslor och hjälper tll att få igång magens och tarmarnas bearbetning av födan.
Självklart skall diabetiker och andra sjuka konsultera en läkare innan kuren påbörjas för att göra klart att det inte finns något organfel som skulle kunna påverkas av kuren.


Detta ingår i kuren:

6 liter rent källvatten

15 stora citroner

1 burk lönnsirap (1/2 liter)

2 liter grapefruktjuice utan socker.

2 liter morotsjuice utan socker.

4 liter druvjuice utan socker.

Fibrer i form av kli, fibertabletter eller torkade fiberkakor.



Dag 1,2 ,3


Varje dag pressas fem stora citroner i två lite rent källvatten blandat med 16 msk lönnsirap. Ät fibrerna tillsammans med ett glas av blandningen morgon och kväll, resten av blandningen dricks lite p gången under dagen och kvällen. Man bör också dricka så mycket rent vatten som möjligt.


Dag 4 och 5


Byt ut blandningen mot en liter grapefruktjuice och en liter morotsjuice varje dag. Ät firbrerna tillsammans med med ett glas grapefruktjuice på morgonen och ett glas morotsjuice med fibrer på kvällen. Resten kricks under dagen och kvällen, men var för sig (drick grepefruktjuice först). Drick också mycket rent vatten.


Dag 6 och 7


Samma som dag 4-5, men använd druvjuice och lägg till lätt kokta grönsaker och färsk frukt. Ät helt inte grönsaker och frukt i samma måltid.


Vid problem med ileocekalklaffen bör man utesluta fibrerna under kuren och sedan fortsätta med kokta grönsakder och frukt under ytterliger 2-3 veckor.


I fortsättningen bör man så långt det är möjligt hållt sig till råkosr och vegankost.
Näst bäst är någon form av vegetarisk kost med tillägg av ägg, fisk och skaldjur.


I början av 80-talet lade jag om kosten. Har fastat en massa, ätit råskostkurer osv.
Egentligen mår jag som bäst om jag inte belastar min kropp med lagad mat.
Tyvärr finner jag det komplicerat att hålla strikt livsföring när man har familj.


Jag har intentioner, men orkar inte hela vägen fram då marktjänsten här hemma till så

stor del tillhör mej.
Den här kuren förefallet inte innebära att man blir sugen och matt som vid faste, då fibrer och annat finns med förutom juicerna.


Tycker att den låter mycket spännande och nu när jag skriver känns det alltmer rätt.
Meddelar förstås om jag tar tjuren vid hornen och börjar med den här kuren.


Jag har gått upp några kilon, vilket förstås kan var positivt då jag kanske mer tar upp näringen i födan sedan jag började med Amegas produkter i höst - men jag tycker själv inte om "hullet" som sitter där jag minst önskar. Jag fick ju väldigt kraftfulla reaktioner på Amegaprodukterna, vilket jag till viss del kan läsas under kategorin Amega.


Nu tänker jag fundera mer på det här....kanske en helt lämplig vårstädning för mej!   


Av Ann-Christin Tjernström - 26 februari 2012 12:05

Gunnar Lindgren, en av Sveriges mest påläste när det gäller hur margarintillverklningen går till.

Han bistod mej och Åsa tillsammans med Uffe Ravnskov våren 2010, när vi drev "Smörupproret" i Kramfors.

De här äldre herrarna föredrog gratis på Ådalsskolan i Kramfors. De gjorde det gratis om vi tillsåg att det fick resa och uppehälle.
Oppositionen sponsrade seminariet och sossarna kunde inte gå då Centerns logga fanna på affischerna.

Vi lyckades få ihop cirka 3 200 namnunderskrifter på tre veckor.

I augusti samma år togs beslut om att servera Bregott mellan som alternativ. Trots detta underlåter kommunens kostenhet att skriva in det i matsedeln.

Lyssna på denna fanastiska äldre man:

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards