corneliasrum

Direktlänk till inlägg 18 juli 2022

ALMANOVA OCH TESTARNA

Av Ann-Christin Tjernström - 18 juli 2022 13:17

https://almanova.eu/resan-som-nastan-aldrig-blev-av-pcr-test/?fbclid=IwAR3OaTY7OkaXgJFx6mS7ijD2hUw3sW6ijs5QSaa0P2dLBgvv

5GDYqhgnLms


Resan som kanske aldrig blir av – de falska PCR-testerna

7
5973

De omdebatterade PCR-testerna har hittills kostat den svenska staten 22 miljarder kronor. För samma summa hade man kunnat skapa hundratals, eller kanske tusentals, nya vårdplatser, inklusive IVA-platser, för att få slut på de svenska pandemirestriktionerna. Istället väljer svenska myndigheter en linje som går helt på tvärs med informationen från FHM:s egen hemsida samt även med miljontals vittnesuppgifter världen över. Här berättar AlmaNovas chefredaktör om sin egen upplevelse med PCR-testerna och resan som nästan aldrig blev av.

Jag hade väntat och längtat i över nitton månader på att få se mitt älskade Indien. När landet så plötsligt öppnade upp för turister igen efter den långdragna pandemin, i mitten av januari, såg jag min chans att få återuppleva mystiken, lyssna till lugnande indiska toner, njuta av den kryddstarka maten. Efter tio resor i det förlovade landet, var det en märklig känsla att inte kunnat sätta min fot på helig mark under drygt ett och ett halvt år, ungefär som när man varit borta från sin älskare under långa perioder, en längtan som blir till en evighet.

Nu skulle det så äntligen ske och inget skulle kunna stoppa mig från att komma fram. Det hade varit en intensiv vinter, med många möten, resor och intervjuer. Det hade frestat på min hälsa, Covid-19 hade drabbat även mig i mitten av december, och jag behövde återhämtning. Ingen plats har visat sig bättre för mig då än Indien, som tillåter mig att landa, att ligga i gräset och känna stillheten. Under varje resa unnar jag mig några ayurvediska behandlingar som löser upp blockeringar och slappnar av spända muskler. Jag får ny livsenergi och återfår min djupa livgivande sömn.

Allt var klart, jag hade aldrig längtat längre, och jag hade förberett mig in i minsta detalj för avresan. Men så kom den stora chocken – PCR-testet visade två dagar innan avresa positivt!!!


Det POSITIVA provsvaret på Corona som satte min resa på is.

Besvikelsen sköljde över mig som en lugn flod. Den ebbade långsamt ut då jag någonstans inom mig fann förtröstan om att det var en del av den gudomliga planen. Hade jag längtat i nitton månader kunde jag nog tålmodigt vänta två veckor till. Så jag fann mig i mitt öde, tog det lugnt och satte mig i karantän utan att träffa människor de följande fjorton dagarna.

De enda stunder då jag tog mig ut var när jag gick till provtagningsbussen (sådana fanns uppställda runtom i Sveriges städer) där man via 1177 kunde boka in sin tid för testtagning. Fem dagar efter det positiva coronatestet som satt stopp för mina resplaner, visade ett nytt PCR-test NEGATIVT provsvar. Pusst, nu kunde jag andas ut – för i min hand höll jag beviset för att jag INTE hade Corona!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann-Christin Tjernström - Måndag 1 april 16:00

https://rumble.com/v4kgh1f-jeffery-jaxen-intervjuvar-dr-william-makis-turbocancer-fruktansvrd.html?fbclid=IwAR0yuQhdgo4-VW_ZsMYDrkjitCwXZZxV0mfV01rSHEiP9ScZNE-MI_viTAc_aem_ASJg7358LrIVTN0y_L2vbB8Jo-MyBhwuVYMHDOoookdSjvXUjlymrApmh9bCq5pJjVyKO4cjB8sjmE...

Av Ann-Christin Tjernström - Måndag 25 mars 09:23

https://www.facebook.com/zarah.oberg/videos/417161604300241   ...

Av Ann-Christin Tjernström - Måndag 18 mars 17:05

https://www.youtube.com/watch?v=5-6_egibSZQ  

Av Ann-Christin Tjernström - Torsdag 14 mars 18:27

https://rumble.com/v4i0i4f-march-8-2024.html?fbclid=IwAR1I3lOQdLzBbfnJeLbTIrjc6-8edPdAomsmlnPsgmgbipfLaeO2c82YJ2k     ...

Av Ann-Christin Tjernström - Söndag 10 mars 09:17

https://www.youtube.com/watch?app=desktop&si=Jr7A6RvNEITsYlyo&v=On4XESAjQh4&feature=youtu.be&fbclid=IwAR2dZYqFGz9rJQyO98ri0q9ok97JMs-b_KV7rsZGx6hl1I4lbvSml4bAJK0     ...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards