corneliasrum

Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Ann-Christin Tjernström - 8 februari 2011 22:08

För en tid sedan insåg jag att "mig äger ingen"! Passamde låttitel anser jag att Sting här framför.

Tack och God Natt!





Av Ann-Christin Tjernström - 8 februari 2011 18:03

Fann det här citatet av Deepak Chopra när jag botaniserade omkring på Sofia Harjunens hemsida:

www.arcdevie.se

 

"Varje människa har en uppgift att fylla på sin livsväg...en unik gåva eller talang att ge sina medmänniskor. Och när vi låter denna unika talang komma andra till del, då får vi uppleva en andlig extas och fröjd som är det ultimata målet för all mänsklig strävan."

                              - Deepak Chopra

 

Av Ann-Christin Tjernström - 8 februari 2011 17:08

I helgen mötte jag en ny "syster" i Sofia Harjunen.


Sofia Harjunen är Reconnective healer och utför Reconnection.


Reconnective healing är en ny healingform med mera omfattande spektrum av healing än tidigare. En expanderande form av energihealing.

Reconnective helaling har grundats av dr Eric Pearl.


Efter tre Reconnectivebehandlingar kan du sedan göra en Reconnection som görs en gång i livet. Där återupprättas den förbindelse som har funnits mellan din kropps meridianer och jordens och universums meridianer.


Nu i helgen har jag träffat Sofia och fått min Reconnection. Besök gärna Sofias hemsida för ytterliger information.

www.arcdevie.se



Det här har för mig varit en omtumlande resa. En resa i mig själv och min kropp och ännu har inte min kropp riktigt förstått vad som har hänt - känns det som.


Känner mig lugn och till freds och ser på livet med tillförsikt.




Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards