corneliasrum

Direktlänk till inlägg 5 maj 2011

GABRIEL

Av Ann-Christin Tjernström - 5 maj 2011 19:46

För ett antal år sedan gick  jag med i en klubb som heter Själ, kropp och ande. Man fick pärmar som man satte in blad i vid olika flikar. Varje flik blev därefter som en bok. Det handlade om örter, massage av olika slag, tarot, runor, eteriska oljor, healing av olika slag, yoga - jag har många ämnen som helst. Till varje pärm följde även en jättefin låda i samma färger som pärmen. Vid varje försändelse följd det olika saker som; massageoljor, tarotkort, rökelse, små samlarkort av olika slag etc. Vid ett tillfälle kom kort på änglar. De var Gabriel, Uriel, Jophiel. Skyddsängel, Zadkiel, Mikael, Chamuel och Rafael.


Efter en längre tid hade jag fått tre lådor och tre pärmar och insåg att det här aldrig verkade ta slut. Dessutom var det svårt att finna var jag hade läst vissa saker, och kunde inte hitta tillbaka. Jag gick därför ur. I vintras plockade jag åter fram lådorna med pärmar och småsaker. Jag hade då glömt att jag hade en tredje pärm. Samtidigt ville min nyss avlidna vän veta vilken ängel som ett av hennes barn hade. När jag skulle söka fram korten fann jag dem ingenstans. För några dar sedan fann jag den tredje lådan och där låg korten. Jag var just i färd med att skicka henne kopia på det änglakort som hon ville ha information om när jag fick bud om att hon hade lämnat jordelivet.


Nu har jag i alla fall änglarna på plats och fann även en del annat intressant i lådan som t ex färg att inreda ett rum med, och det stämmer helt överens med de färger jag nu har i rummet där jag har satt in en behandlingsbänk. Synkoricietet!!!


Här kommer nu information om Gabriel och hans bön.


GABRIEL

Härskar i:  Fiskarna ( 18 febr - 20 mars)

                Kräftan   (22 juni - 22 juli)

                Skorpionen (24 oktober-22 november)


Egenskaper: Gabriel härslade över tidvattnet, hör min bön:


Var min hjälp i tillvarons dagliga kamp,

och hjälp mig utveckla min intuition

och lita på mina känslor,

så att min fantasi kan blomstra

och mina psykiska förmågor växa

så att jag kan leva harmoniskt

och sprida denna harmoni

till alla jag möter på min väg.

Mäktige Gabriel, välsigna mig med förmågan

att kommunicera med klarhet

och lyssna till alla mina sinnens budskap.



Nu när jag har återfunnit änglarna kommer jag att lägga in information kring dem här. Om du nu inte som jag har Gabriel som din ängel kan du finna din ängel här när jag har nedtecknat den. Sök i kategoriers så finner du din där lite längre fram.  





 



        


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann-Christin Tjernström - Måndag 1 april 16:00

https://rumble.com/v4kgh1f-jeffery-jaxen-intervjuvar-dr-william-makis-turbocancer-fruktansvrd.html?fbclid=IwAR0yuQhdgo4-VW_ZsMYDrkjitCwXZZxV0mfV01rSHEiP9ScZNE-MI_viTAc_aem_ASJg7358LrIVTN0y_L2vbB8Jo-MyBhwuVYMHDOoookdSjvXUjlymrApmh9bCq5pJjVyKO4cjB8sjmE...

Av Ann-Christin Tjernström - Måndag 25 mars 09:23

https://www.facebook.com/zarah.oberg/videos/417161604300241   ...

Av Ann-Christin Tjernström - Måndag 18 mars 17:05

https://www.youtube.com/watch?v=5-6_egibSZQ  

Av Ann-Christin Tjernström - Torsdag 14 mars 18:27

https://rumble.com/v4i0i4f-march-8-2024.html?fbclid=IwAR1I3lOQdLzBbfnJeLbTIrjc6-8edPdAomsmlnPsgmgbipfLaeO2c82YJ2k     ...

Av Ann-Christin Tjernström - Söndag 10 mars 09:17

https://www.youtube.com/watch?app=desktop&si=Jr7A6RvNEITsYlyo&v=On4XESAjQh4&feature=youtu.be&fbclid=IwAR2dZYqFGz9rJQyO98ri0q9ok97JMs-b_KV7rsZGx6hl1I4lbvSml4bAJK0     ...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards