corneliasrum

Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av Ann-Christin Tjernström - 19 oktober 2011 10:40

Jag fortsätter att skriva om det som kommer i min väg kring Amega Globals produkter, vilka jag nu har testat under ett antal veckor med gott resultat.


Jag har här nedan lagt ned ett par filmer som visar hur Amegas magnetic bracelet fungerar på personer med förlamning efter t ex stroke.


Mannen i första klippet har efter en stroke varit förlamad under 11 år.



Måste erkänna att dessa mirakels som här utspelas är långt mycket större än vad jag själv kunde ana.


Den här mannen har haft; hjärtstillestånd, gått med rollator, använt dyra mediciner, och fått psykitriks tepapi under 2 år.

 



Det filmlipp som kommer här nedan - ger en kort förklaring samt visar bilder på produkter.


 


Om du vill veta mer: 


Läs under kategorin Amega här på bloggen - där jag beskriver mina egna erfarenheter.


Titta in på min sida på Facebook: Amega-Corneliaamega


Svensk produktinformation: http://www.quantumamegasupport.se
/>
För beställning eller medlemsskap: http://eamega.com/corneliaamega




Är inte det här mirakel?


Vad är då mirakel?


  



 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards