corneliasrum

Alla inlägg den 11 september 2011

Av Ann-Christin Tjernström - 11 september 2011 10:11

Det har nu passerat några dar sedan jag fick mina första Amega-produkter, närmare bestämt i torsdags kom paketet.


Amuletten har jag burit sedan dess - och nu känner jag reaktionerna. I mitt ansikte, där jag har haft massor av amalgam, sedan 6-årsåldern är de största reaktionerna.



När jag var 6 år - gjorde jag som andra barn på 60-talet, Tandläkaren där fann inga hål, varken i mina mjölktänder eller den nya 6-årständerna som precis hade kommit upp.


Min mamma hade precis stiftat bekantskap med en privatpraktiserande tandläkare som hon själv gick till. Då han var väldigt noggrann tog hon även med mig dit? Märkligt då jag precis hade varit hos Folktandvården?


Den här tandläkaren, Wallin fann 6 hål i mina mjölktänder som han lagade, och sedan ville han fylla igen mina nya 6-årständer då de var så håliga. Jag fick mycket "silver" i mina tänder ngt som amalgamet kallades i vårt hem. Tio plomber närmare bestämt - i tänder som inte borde ha lagats.


Nu började problemen. Ständiga öron- näsa och halsinfektioner och senare även markanta besvär i nacke och muskler och leder.


Reaktionerna nu i min mun är blåsor vid 6:orna - 6-årständerna.
Det duknar i käkarna och näsan samt i bihålorna. Jag har fått en bautablåsa på tungspetsen - leverområdet - som har gjort att jag har vaknat av smärtor i tungan i natt.


Även om symtpmen är kraftfulla: njurar, muskler och trötthet - så ser jag på dem med tillförsikt. Jag känner att gifterna rör på sig och är på väg att lämna.......


Äntligen - efter så många år som amalgamförgiftad!!!!!!! :)


Läs mera om produkterna på: http://www.eamega.com/corneliaamega  (min sida)


http://www.quantumamegasupport.se



Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards