corneliasrum

Direktlänk till inlägg 26 augusti 2012

PROVSVAR SOM VISAR KAMIKALIER LAGRADE I MÄNNISKOHÅR

Av Ann-Christin Tjernström - 26 augusti 2012 14:00

Jag har tidigare nämnt att strecken som vi ser på himlen, chemtrails, innehåller; aluminium, barium, strontium, mycoplasma, virus, bakterier och annat.
I nya prover från nordvästra Skåne har man även funnit rester av uran och arsenik.

Här nedan har en person låtit göra tester på sitt hår för att se hur mycket gifter som har lagrats i hans kropp.

Foto: Så mina vänner här kommer ett prov till som är av stor betydelse för oss alla.Jag har låtit mig själv agera testperson och klippt av hår som är den bästa källan för att visa inlagrade ämnen, och skickat in detta för en utförlig analys och även tagit med metallen Bor som vi misstänkt som ingående komponent i chemtrails. Jag är en renlevnads människa som inte dricker och lever Gluten och mejerifritt samt äter rena vitamintillskott.Då det sprutas oerhört intensivt över södra Sverige och LOIS så är jag ett bra exempel. Det började förra året med att byn folk och omgivningar blev akut sjuka i hög oförklarlig feber, tappade hår och blodprover uppvisade kraftigt sänkta nivåer av vita blodkroppar. Ibland kunde attacker av svår hosta och flytningar från urinvägar hos många uppträda.Provet visar höga nivåer av Barium och Bor vilka båda kan härledas till sprutningarna.Tillsammans med vårt regnvattenprov som visar höga värden av Aluminium så har vi ett bra facit på ingående gifter och även alfastrålaren Uran, vi har även facit till insektsdöden som nu blivit omfattande då insektsgiftet Arsenik hittades i regnvattnet och i hårprovet höga värde av Bor som också är en insekticid.Aluminium, arsenik, uran, barium och bor är alla högst troliga ingredienser i chemtrails då dom är metaller som behövs för att styra vädret via mikrovågsenergier.Just nu lever vi i en förgiftad värld som bara blir värre för varje dag som går.Det är dags att vakna nu för er själva och barnen som växr upp, alla får detta i sig iom att det sprutas över hela Sverige.Folkets Skribent (ps. jag har valt att dölja labbnamnet och min adress medvetet)*Not. Natrium (salt) visar pga att jag gillar smak på maten jag äter, Silver beror på att jag använder Kollodialt silver vid förkylning)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann-Christin Tjernström - Måndag 1 april 16:00

https://rumble.com/v4kgh1f-jeffery-jaxen-intervjuvar-dr-william-makis-turbocancer-fruktansvrd.html?fbclid=IwAR0yuQhdgo4-VW_ZsMYDrkjitCwXZZxV0mfV01rSHEiP9ScZNE-MI_viTAc_aem_ASJg7358LrIVTN0y_L2vbB8Jo-MyBhwuVYMHDOoookdSjvXUjlymrApmh9bCq5pJjVyKO4cjB8sjmE...

Av Ann-Christin Tjernström - Måndag 25 mars 09:23

https://www.facebook.com/zarah.oberg/videos/417161604300241   ...

Av Ann-Christin Tjernström - Måndag 18 mars 17:05

https://www.youtube.com/watch?v=5-6_egibSZQ  

Av Ann-Christin Tjernström - Torsdag 14 mars 18:27

https://rumble.com/v4i0i4f-march-8-2024.html?fbclid=IwAR1I3lOQdLzBbfnJeLbTIrjc6-8edPdAomsmlnPsgmgbipfLaeO2c82YJ2k     ...

Av Ann-Christin Tjernström - Söndag 10 mars 09:17

https://www.youtube.com/watch?app=desktop&si=Jr7A6RvNEITsYlyo&v=On4XESAjQh4&feature=youtu.be&fbclid=IwAR2dZYqFGz9rJQyO98ri0q9ok97JMs-b_KV7rsZGx6hl1I4lbvSml4bAJK0     ...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards