corneliasrum

Direktlänk till inlägg 30 september 2013

KATTEN CIAS ARBETSUPPGIFT - ATT HEALA

Av Ann-Christin Tjernström - 30 september 2013 19:25

För ett antal år sedan såg jag ett program på TV om djur som mådde mindre bra och hur en person som kunde "tala" med djur förmedlade till sina ägare varför de mådde som de mådde.

Speciellt en katt kommer jag så väl ihåg, kanske för att jag själv har haft katter runtomkring mej under mest hela mitt liv.

Den katten mådde så dåligt och berättade att hon inte längre hade någon uppgift, något jobb.
Resaurangen dit hon tidigare hade gått varje morgon och satt sej vid entrén för att hälsa besökarna välkomna, hade brunnit ner, och nu hade katten inte längre något jobb att gå till, någon livsuppgift.

Jag väljer därför att publicera ännu fler bilder på den uppgift som jag misstänker att min katt Cia har.

Jag har under många år själv hållit på med healing lite sporadiskt, men nu hoppas jag kunna hålla på lite mera regelbundet. Cia har vid många tillfällen sett till att hålla sej på plats och där hon har fått lov har hon lagt sej eller gjort något med den som skall behandlas.

Den här ggn kom hon inspringade genom kattluckan samtidigt som bilen kom in på gården.

Kvinnan på britsen frågade efter henne men då hon hade varit ute var hon hungrig och hade stannat till vid matskålarna för en stund. Därefter gjorde hon en lov, som för att känna in, och gick ut igen, men för att återvända. 
Hon hoppade upp på kvinnan och började sitt arbete.   

Hon gick från huvudet och rakt på kvinnans mage och började sedan att trampa frenetiskt.
Kvinnan lider av förstoppning och Cia satte genast igång med att trampa på den plats på tarmen där
kvinnan förnimmer sin förstoppning.

     

Efter en stunds intensivt trampande och fortsatt helande behandling av mej, lade sej så Cia till rätta på kvinnans mage. 

     

Där på magen låg hon sedan under en ganska lång stund, för att sedan kliva upp och hoppa ner.
Hon brukar bara stiga upp "så där" utan vidare och gå sin väg!

Healing och helande energier är alltid spännande och häpnadsväckande, och lika förvånad blir jag

när någon form av "Hallelujamoment" uppstår. 
....att Cia så väl vet var hon skall lägga sin insats är väl ett "Hallelujamoment" om något! 

Vi säger tack till Universum och lilla Cia!   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann-Christin Tjernström - Måndag 1 april 16:00

https://rumble.com/v4kgh1f-jeffery-jaxen-intervjuvar-dr-william-makis-turbocancer-fruktansvrd.html?fbclid=IwAR0yuQhdgo4-VW_ZsMYDrkjitCwXZZxV0mfV01rSHEiP9ScZNE-MI_viTAc_aem_ASJg7358LrIVTN0y_L2vbB8Jo-MyBhwuVYMHDOoookdSjvXUjlymrApmh9bCq5pJjVyKO4cjB8sjmE...

Av Ann-Christin Tjernström - Måndag 25 mars 09:23

https://www.facebook.com/zarah.oberg/videos/417161604300241   ...

Av Ann-Christin Tjernström - Måndag 18 mars 17:05

https://www.youtube.com/watch?v=5-6_egibSZQ  

Av Ann-Christin Tjernström - Torsdag 14 mars 18:27

https://rumble.com/v4i0i4f-march-8-2024.html?fbclid=IwAR1I3lOQdLzBbfnJeLbTIrjc6-8edPdAomsmlnPsgmgbipfLaeO2c82YJ2k     ...

Av Ann-Christin Tjernström - Söndag 10 mars 09:17

https://www.youtube.com/watch?app=desktop&si=Jr7A6RvNEITsYlyo&v=On4XESAjQh4&feature=youtu.be&fbclid=IwAR2dZYqFGz9rJQyO98ri0q9ok97JMs-b_KV7rsZGx6hl1I4lbvSml4bAJK0     ...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards