corneliasrum

Direktlänk till inlägg 18 augusti 2014

EN DOFT AV AMBER

Av Ann-Christin Tjernström - 18 augusti 2014 12:02

Efter att ha förlorat två svarta, fyrbenta livskamreter oförberett och ganska oförklarligt, under loppet av två år, flyttade så Amber hem till oss.
Hon var då 8 veckor gammal och helt bedårande. Hennes namn har med  hennes färg att göra - bärnsten, och visst har hon den färgen nu speciellt på öronen och svansen.

Hon är en trogen och jättetrevlig livskamrat som berikar livet för mej och min familj.
En badande labrador har hon nu också blivit, viket är mindre ovanligt.

   

Att det dessutom finns en doft med samma namn - Amber - är för många välbekant.
Vid sommarens Urkultsfestival sprang jag på doften i ett av marknadstälten som fanns utanför festivalområdet.
Tältet doftade av allehanda indiska dofter och drog mej till sej som en magnet.
Därinne fann jag så den - doftoljan med doften Amber. Helt omöjlig att låta bli attt införskaffa.

   
Doftoljan har nu flyttat in i mitt sovrum för att sprida väldoft och har fått sin plats på en liten duk med livets blomma, en av världens mest kraftfulla cymbolen.

Jag införkaffade två och den bruna har nu sin plats under tillbingaren med vatten som har tagit sin väg genom ett kolfilter i en kanna samt laddats med magnetfält från vattenpinnen som ständigt har sin plats i tillbringaren.
Den kommer från Energetix och är laddad med 2000 gauss och skall därmed överensstämma med jordens magnetfält.
Nu står även tillbringaren på en liten duk med livetsblomma på.

Jag hoppas därmed att jag har tagit bort det negativa ur vattnet, tungmetaller och annat och istället laddat med et jagö har tillgång till. Vattnet smakar jättebra och jag hör ofta att katterna är där och dricker istälelt för på golvet i hundskålen och får nu lägga ett lock på för att inte de skall vara där och dricka. Ibland häller jag upp litegrann i en skål bredvid så att de får att dricka och försöker även fylla hundskålen i den mån jag kan.

I Urkulsståndet fann jag även en stor och vacker bergskristallspets som nu är renad med havssalt och har fått ladda i sol- och månsken under drygt två veckor.


   


Nu har den fått sin plats på sovrummets lilla rottningbort tillsammans med doftoljan och livets blomma.
Det doftar därför nu inte enbart hunden Amber i mitt sovrum utan även av doftoljan som jag tycker så mycet om och energin från kristallen hoppas jag skall komma mej väl till dej.





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann-Christin Tjernström - Måndag 1 april 16:00

https://rumble.com/v4kgh1f-jeffery-jaxen-intervjuvar-dr-william-makis-turbocancer-fruktansvrd.html?fbclid=IwAR0yuQhdgo4-VW_ZsMYDrkjitCwXZZxV0mfV01rSHEiP9ScZNE-MI_viTAc_aem_ASJg7358LrIVTN0y_L2vbB8Jo-MyBhwuVYMHDOoookdSjvXUjlymrApmh9bCq5pJjVyKO4cjB8sjmE...

Av Ann-Christin Tjernström - Måndag 25 mars 09:23

https://www.facebook.com/zarah.oberg/videos/417161604300241   ...

Av Ann-Christin Tjernström - Måndag 18 mars 17:05

https://www.youtube.com/watch?v=5-6_egibSZQ  

Av Ann-Christin Tjernström - Torsdag 14 mars 18:27

https://rumble.com/v4i0i4f-march-8-2024.html?fbclid=IwAR1I3lOQdLzBbfnJeLbTIrjc6-8edPdAomsmlnPsgmgbipfLaeO2c82YJ2k     ...

Av Ann-Christin Tjernström - Söndag 10 mars 09:17

https://www.youtube.com/watch?app=desktop&si=Jr7A6RvNEITsYlyo&v=On4XESAjQh4&feature=youtu.be&fbclid=IwAR2dZYqFGz9rJQyO98ri0q9ok97JMs-b_KV7rsZGx6hl1I4lbvSml4bAJK0     ...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards