corneliasrum

Direktlänk till inlägg 22 september 2011

AMEGA OCH JAG - DAG 15

Av Ann-Christin Tjernström - 22 september 2011 08:54

Med risk för att förefalla tjatig - fortsätter jag mina anteckningar om vilka reaktioner som kommer efter att ha börjar använda mig av Zeropointenergy/nollpunktsenergier.


Idag är det på dagen två veckor sedan min första försändelse anlände. Jag är därför inne på min 15:e dag.


Mina otäcka, värkande blåsor i munnen har gått över. Så även de smärtor som jag hade i kindben, panna, näsa och käkar.
Lymfkörtlarna under öronen har minskat i omfång.


Däremot fortsätter det att dyka upp plitor i ansiktet - på den mest ovanliga platserna. Idag två på näsbenen - precis där man har sina glasögon.
Jag känner mig svullen. Mest i magen, men även i ansiktet och egentligen hela kroppan. Vaknade i morse med värk i armar och ben. T o m knäna kändes ömma. Det sistnämnda kända jag för första gången vid 17 års ålder efter att jag hade haft Röda hund. Nu gjorde sig knäna påminda igen - något som jag faktiskt hade glömt bort.


Hjärtat slog hårt och ojämnt när jag vaknade. Hjärtat skall, enligt uppgift, påverkas av levern. Om levern har det jobbigt blir således även hjärtat påverkat. På minns om verkmästaren i magen!   


Enligt organklockan, som jag har skrivit om tidigare här på bloggen, är levern som mest aktiv mellan 2.00 och 4.00, vi flyttar fram en timme under sommartid. Jag vaknar alltså klockan 5 och hjärtat dundrar på.


Nu hoppas jag förstås att mina reaktioner, som jag delar med mig av här, inte avskräcker för att testa Amegas produkter.


Med obalanser och gifter i kroppen, kan man inte förvänta sig en förändrad hälsa på handslag. Vissa säger att det kan ta lika lång tid att bli frisk som det har tagit att bli sjuk. Nu använder jag mig dock av Zeropointenergy-laddade hjälpmedel vilket skall göra läkningen av obalanser och avgiftning från tungmetallar och gifter snabbare och effektivare.


Med rätt energinivå blir kroppen en självläkande människa. Nu tillför jag min kropp energier i form av Amega-amuletten, roterar med Amega-staven över olika delar av kroppen samt tar just nu de balanserande Brine-dropparna.


Låt dig inte avskräckas av mina reaktioner. Kroppen jobbar hårt för attt läka - det kommer bara gott ur det här!!! Det vet jag......... 


Vid intresse för beställning eller medlemskap gå in på: 

http://www.eamega.com/corneliaamega


Svensk sida med bl a produkter: http://www.quantumamegasupport.se


Min Facebooksida: Amega-Corneliaamega


Jag önskar dig en härlig höstdag!!!   









 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann-Christin Tjernström - Måndag 25 mars 09:23

https://www.facebook.com/zarah.oberg/videos/417161604300241   ...

Av Ann-Christin Tjernström - Måndag 18 mars 17:05

https://www.youtube.com/watch?v=5-6_egibSZQ  

Av Ann-Christin Tjernström - Torsdag 14 mars 18:27

https://rumble.com/v4i0i4f-march-8-2024.html?fbclid=IwAR1I3lOQdLzBbfnJeLbTIrjc6-8edPdAomsmlnPsgmgbipfLaeO2c82YJ2k     ...

Av Ann-Christin Tjernström - Söndag 10 mars 09:17

https://www.youtube.com/watch?app=desktop&si=Jr7A6RvNEITsYlyo&v=On4XESAjQh4&feature=youtu.be&fbclid=IwAR2dZYqFGz9rJQyO98ri0q9ok97JMs-b_KV7rsZGx6hl1I4lbvSml4bAJK0     ...

Av Ann-Christin Tjernström - Tisdag 27 feb 23:01

https://www.youtube.com/watch?v=HZ6VYc75kpM&list=PLA_Q3mbrlIMjMfFsPeHCeVhbkMoUFKCzn   ...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards