corneliasrum

Direktlänk till inlägg 9 april 2012

SVAR FRÅN EN FLYGPLANSCHEF

Av Ann-Christin Tjernström - 9 april 2012 13:42

Nedan har jag kopieat en text om jag har hämtat från sidan Ren Luft på Facebook.

Det är ett svar som en flygplanschef har givit efter att ha blivit tilfrågad om chemtrails.

Scrolla ner i texten så hittar du flygbolagchefens svar;



"Jag läste det e-mail som du fick av en anonym mekaniker och jag kände mig manad att svara på det. Också jag arbetar vid ett flygbolag, däremot jobbar jag högre upp på chefsnivån. Jag kan inte tala om för vilket bolag eller i vilken stad jag befinner mig i, inte heller inom vilket kontor jag jobbar, av olika orsaker. Jag önskar att jag kunde dokumentera allt jag ska berätta för dig, men att göra så, är nästintill omöjligt och kunde leda till fysiskt våld mot mig. E-mailet från mekanikern verkar stämma. Flygbolag i USA har deltagit i något som kallas Project Cloverleaf under ett antal år nu. Det tidigaste datumet som någon minns är från 1998. Jag blev varse om det 1999. De få anställda inom flygbolaget som är involverade i Project Cloverleaf, måste alla genomgå en bakgrundsundersökning, och före man gjorde den undersökningen måste vi underteckna ett tysthetslöfte, vilket egentligen betyder att om vi berättar för någon om vad vi vet, blir vi satta i fängelse.



Omkring 20 anställda vid vårt kontor undersöktes samtidigt som jag av två tjänstemän från något regeringskansli. De berättade inte från vilket. De berättade att regeringen skulle betala vårt bolag, liksom andra, för att de sprider kemikalier från kommersiella flygplan. När jag då frågade vad det rörde sig om för kemikalier och varför de ska sprutas, berättade de oss att informationen gavs endast på den nivå man behöver den, men vi tillhörde inte den.



Sedan fortsatte de med att säga att kemikalierna var ofarliga, men programmet var så nödvändigt att det måste utföras oberoende av kostnaderna. När vi då frågade varför de inte utrustar militära flygplan för att spruta dessa kemikalier, svarade de att det inte fanns tillräckligt med militärplan som kunde ta med sådana stora kvantiteter som det behövdes. Därför grundade man Project Cloverleaf för att låta kommersiella flygplan assistera i sprutningen av dessa kemikalier i atmosfären. Då frågade någon varför man behöver all denna sekretess. Representanten för regeringen framhöll då att om allmänheten visste att flygplanen de flög med sprutade kemikalier i luften, kunde naturskyddsgrupper utföra ett ramaskri och forda att man slutade upp med att spruta. Någon frågade sedan regringsrepresentanten om kemikalierna är ofarliga, så varför kan man inte då berätta för allmänheten vilka kemikalier man använder och varför man sprayar dem? Han verkade orolig på grund av frågan och tilltalade oss i en auktoritär ton , att allmänheten inte behöver känna till vad som pågår, men att programmet ingår i deras bästas intresse. Han bad oss också om att inte tala om för någon, och inte heller ställa några frågor om det. Därefter var frågestunden över.



Alla dokument på vårt kontor som berör Project Cloverleaf hålls inlåsta. Ingen tillåts ta ut dessa dokument från kontoret. Mycket få anställda har tillstånd till dessa dokument, och de förblir knäpptysta om vad som står i dem.

Jag är inte galen. Jag vet att det är något som är på gång. Rent ut sagt, så är jag rädd. Jag känner stor skuldkänsla över att jag har känt till sådana operationer, men inte kunnat berätta om dem för någon. Det håller på att äta upp mig inifrån, att veta att företaget jag jobbar för förgiftar det amerikanska folket. Jag hoppas att det här brevet öppnar ögonen för vad är på gång."
lege.net
Naturligtvis förstår du, när du läser det här, att jag inte kan avslöja min identitet. Jag är en flygplansmekaniker för ett ledande flygbolag. Jag jobbar vid en av våra underhållsbaser på en av våra 
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann-Christin Tjernström - Måndag 1 april 16:00

https://rumble.com/v4kgh1f-jeffery-jaxen-intervjuvar-dr-william-makis-turbocancer-fruktansvrd.html?fbclid=IwAR0yuQhdgo4-VW_ZsMYDrkjitCwXZZxV0mfV01rSHEiP9ScZNE-MI_viTAc_aem_ASJg7358LrIVTN0y_L2vbB8Jo-MyBhwuVYMHDOoookdSjvXUjlymrApmh9bCq5pJjVyKO4cjB8sjmE...

Av Ann-Christin Tjernström - Måndag 25 mars 09:23

https://www.facebook.com/zarah.oberg/videos/417161604300241   ...

Av Ann-Christin Tjernström - Måndag 18 mars 17:05

https://www.youtube.com/watch?v=5-6_egibSZQ  

Av Ann-Christin Tjernström - Torsdag 14 mars 18:27

https://rumble.com/v4i0i4f-march-8-2024.html?fbclid=IwAR1I3lOQdLzBbfnJeLbTIrjc6-8edPdAomsmlnPsgmgbipfLaeO2c82YJ2k     ...

Av Ann-Christin Tjernström - Söndag 10 mars 09:17

https://www.youtube.com/watch?app=desktop&si=Jr7A6RvNEITsYlyo&v=On4XESAjQh4&feature=youtu.be&fbclid=IwAR2dZYqFGz9rJQyO98ri0q9ok97JMs-b_KV7rsZGx6hl1I4lbvSml4bAJK0     ...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards