corneliasrum

Direktlänk till inlägg 10 april 2013

ZERVITAL 184, FOTBAD 93 OCH 6 MÅNADER

Av Ann-Christin Tjernström - 10 april 2013 16:10

Fortsätter med Zervitalkuren med fotbad och diet. Idag är det på dagen 6 månader sedan jag första gången gjorde fotbadet.
Jag minskar dock tiden i fotbaden. Detta då det har börjat bränna i skinnet på fötterna direkt vid fotbaden men även efteråt. Jag kan t o m vakna på natten av att det bränner i fötterna efter ett fotbad. Idag satt jag sju minuter. De två senaste gångerna har jag suttit fem minuter vardera.


För nya besökare genomför jag en svampkur med prepareatet Zervital med tillhörande diet. Läs mer på www.zervital.se eller i mina tidigare inlägg i kategorin med samma namn här på bloggen.


Min kropp reagerar också med hetta. Detta redan under tiden som jag sitter i fotbaden. Idag efter fyra minuter. Därefter har jag fått flera värmeflushar.


Detta händer även praktistk taget varje natt. Jag väcks vid tretiden - levertiden som är mellan 3 och 5 på morgonen nu under sommartid. Jag är kokhet och svetten bryter ut. Jag får sätta mej upp en stund till dess att det har lugnat ner sej, i annat fall får jag byta allt i sängen. Jag somnar sedan om när skovet har gått över.
Jag har fått en känsla av att jag avgiftar mej via huden. Jag sa det även till en god vän häromdan.


Igår läste jag någonstans, hittar det inte nu, att när lever och njurar inte förmår rena ordentligt sker reningen via huden. Huden är ju kroppens största organ och problem med lever och njurar när det gäller rening har jag haft under stor del av livet. Jag ser det som en förklaring till min hetta......?


Jag fortätter med dieten och de preparat som jag tar för stt stödja upp kroppen Bl a maskros för njurarna och mariatistel för levern. Heparsulf Metoplexför ringormsangreppen på fötterna.


Illamåendet och yrsel sedan veckan för Påsk har givit med sej. Jag har åven gjort ett uppehåll med Merkuriussol Metoplex för kvicksilvret.


Det är en väldig balansgång mellan fotbad och preparat. Min fkropp reagerar ytterst snabbt och kraftfullt på allt som jag tar in i preparatväg. Jag antecknar och försöker finna orsak och verkan mellan det jag gör, tar in och de efterreaktioner som jag får.


Förutom att det går långsamt med kuren och klådan fortsätter mår jag ganska bra. Jag känner mej pigg och ganska alert. Ni som annars läser min blogg har väl sett hur jag tillbringar mycken tid utomhus just nu. Så även idag.


Idag blev matsäcken, några frukter som jag skar ner till en fruktsallad och sedan hällde en liten burk keso över.
Till det hade jag med en termos med kamomillte. Det fungerade bra och var mättaden för mej.


Jag har inte mycket mer att berätta då inget speciellt har inträffat som känns värt att omnämna.


Stor tack för att du följer mej i mina "svamp"-vedermödor.


Fortsättning följer.......  

 
 
silverloa

silverloa

10 april 2013 18:40

Vilken fin blogg! Jätteintressant, nu ska jag fortsätta läsa ville bara säga det.
ha det gott, silverloa

http://www.silvertradenloa.blogg.se

 
aNKIE

aNKIE

10 april 2013 18:55

Stort tack!!

Kul att du gör ett besök hos mej!

Välkommen igen! :)

http://corneliasrum.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann-Christin Tjernström - Måndag 1 april 16:00

https://rumble.com/v4kgh1f-jeffery-jaxen-intervjuvar-dr-william-makis-turbocancer-fruktansvrd.html?fbclid=IwAR0yuQhdgo4-VW_ZsMYDrkjitCwXZZxV0mfV01rSHEiP9ScZNE-MI_viTAc_aem_ASJg7358LrIVTN0y_L2vbB8Jo-MyBhwuVYMHDOoookdSjvXUjlymrApmh9bCq5pJjVyKO4cjB8sjmE...

Av Ann-Christin Tjernström - Måndag 25 mars 09:23

https://www.facebook.com/zarah.oberg/videos/417161604300241   ...

Av Ann-Christin Tjernström - Måndag 18 mars 17:05

https://www.youtube.com/watch?v=5-6_egibSZQ  

Av Ann-Christin Tjernström - Torsdag 14 mars 18:27

https://rumble.com/v4i0i4f-march-8-2024.html?fbclid=IwAR1I3lOQdLzBbfnJeLbTIrjc6-8edPdAomsmlnPsgmgbipfLaeO2c82YJ2k     ...

Av Ann-Christin Tjernström - Söndag 10 mars 09:17

https://www.youtube.com/watch?app=desktop&si=Jr7A6RvNEITsYlyo&v=On4XESAjQh4&feature=youtu.be&fbclid=IwAR2dZYqFGz9rJQyO98ri0q9ok97JMs-b_KV7rsZGx6hl1I4lbvSml4bAJK0     ...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards