corneliasrum

Direktlänk till inlägg 3 juli 2014

MITT NYA TÄLT!!!

Av Ann-Christin Tjernström - 3 juli 2014 22:28

När iag förra året började ställa ut mina alster på marknader, delade jag stånd med min väninna men köpte också ett litet utställningstält som fick bli mitt krypin under flera sommarmarknader.

När man börjar tillverka handverk är det lätt att det blir mersmak och det har det blivit även för mej.
Inför den här sommarsäsongen har jag därför växt ur mitt lilla tält och har spanat över ngt som är större men ändå passar att ha i bilen utan att behöva en takbox eller släpvagn.

Att var en knalle ger också förutsättningar att lära känna andra knalllar och ta del av deras erfarenheter.
Ett par gav mej tipset om en firma som säljer bra tält till ett mindre högt pris och i helgen skred jag till handling.
Jag gjorde beställningen sent söndagkväll och fick den registrerad på måndagmorgon. Döm om min förvåning då jag redan igår blev upringd av UPS för leverans samma dag. I tisdags gjorde jag även en beställning på ett bord med gångjärn som kan vikas ihop och sättas ihop till en väska.

Nu är jag klar för att ha plats för mina egna alster och i eget utställningstält. Idag har jag testat med att hänga några ponchos och sytt till bebisar för att se hur det tog sig ut. Ikväll har jag gjutit tyngder i 5-litershinkar som jag hoppas skall hålla tältet nere vi blåsiga tillfällen.

Fint eller hur?

   
Det nya bredvid mitt gamla och urväxta.  
Har texthängt några alster för att se hur det funkar med att hänga i stängerna i taket.
       

Nu hoppas jag bara på väder som gör att besökare på marknader vågar sig ut för att se vad vi knallar har att erbjuda. 
Lövvik och Graningen den här helgen!

Välkommen om du finns på trakten!   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann-Christin Tjernström - Måndag 1 april 16:00

https://rumble.com/v4kgh1f-jeffery-jaxen-intervjuvar-dr-william-makis-turbocancer-fruktansvrd.html?fbclid=IwAR0yuQhdgo4-VW_ZsMYDrkjitCwXZZxV0mfV01rSHEiP9ScZNE-MI_viTAc_aem_ASJg7358LrIVTN0y_L2vbB8Jo-MyBhwuVYMHDOoookdSjvXUjlymrApmh9bCq5pJjVyKO4cjB8sjmE...

Av Ann-Christin Tjernström - Måndag 25 mars 09:23

https://www.facebook.com/zarah.oberg/videos/417161604300241   ...

Av Ann-Christin Tjernström - Måndag 18 mars 17:05

https://www.youtube.com/watch?v=5-6_egibSZQ  

Av Ann-Christin Tjernström - Torsdag 14 mars 18:27

https://rumble.com/v4i0i4f-march-8-2024.html?fbclid=IwAR1I3lOQdLzBbfnJeLbTIrjc6-8edPdAomsmlnPsgmgbipfLaeO2c82YJ2k     ...

Av Ann-Christin Tjernström - Söndag 10 mars 09:17

https://www.youtube.com/watch?app=desktop&si=Jr7A6RvNEITsYlyo&v=On4XESAjQh4&feature=youtu.be&fbclid=IwAR2dZYqFGz9rJQyO98ri0q9ok97JMs-b_KV7rsZGx6hl1I4lbvSml4bAJK0     ...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards