corneliasrum

Alla inlägg den 1 mars 2014

Av Ann-Christin Tjernström - 1 mars 2014 18:56

Idag, en ruggig dag med regnet hängande över taken t o m en del snöflingor singlade ner under en kort stund.
Jag delade idag marknadsstånd med min vän Mona, hon som bakar så otroligt gott hembakt tunnbröd, mjukt och hårt samt halvtjockkakor.
Det är alltid så trevligt att dela stånd med henne och det får jag göra om vi befinner oss på samma plats.
Hennes goda bröd har stor åtgång och som vanligt blev hennes bröd slut redan vid halvlek.

Jag hade med mina hantverk där målgruppen är som störst till små bebisar.

Jag hade också med chagan förstås som jag bjöd på i snapsglas medan jag mässande om chagans positiva effekter, berättade hur man skördar, torkar och sedan anväder på olika sätt.

Så här såg det ut idag:

 
Mona hjäpte  mej att sätta ut snapsglasen.

   
Två kortväxta vänner under samma tak, flankerade av ugglor och annat till små barn.

 

....och så från sidan! 

Tack för ditt besök !  

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards