corneliasrum

Alla inlägg den 17 december 2012

Av Ann-Christin Tjernström - 17 december 2012 13:35

Helt ofattbart att jag har sysslat med den här kuren med diet och fotbd under drygt två månader!!!!  För nya besökare: Jag håller på med en kur som skall utrota svampinfektioner, med hjälpt av Zervital. Ett preparat med huvudingrediensen kanel och som du kan läsa mer om på www.zervital.se eller om du vill läsa om mina erfarenheter, här under samma namn.


Blogginläggen blir färre och färre och så även inläggen här. Det är inte så att jag är utan reaktioner, men den här tiden på året finns annat som har större prioritet än att göra inlägg här, som t esx snöskottning som den här helgen har garit en ständig sysselsättning och jag själv har gjort min debut som knalle.


Det känns som att jag har lite balans, så till vida att inga direkta reaktioner gör sej gällande. Ett par blåsor i munnen men sedan inget direkt som är jättetydligt. Märker dock att infektionern finns kvar och kan blossa upp ock börjar klia igen. Så idag efter en helg med lite mer beslatning är vanligt!


Jag har tappat några kilo och känner mej ytterst frusen, sannolikt även för att kosten kräver mindre energi vid matsmältning. Känner mej ungefär som vid fasta - lätt i kroppen och samtidigt frusen.Jag skulle nog har föredragit att göra den här kuren sommartid, men då den åtminstone i mitt fall, tar flera månader, så hinner sannolikt årstiderna på att svishca förbi medan jag sitter med mina "fotbad"!


Jag har tidigare skrivit om de handarbeten med små skor som jag har tillverkat under de mång atimmar som jag har suttit i den här fotbaden. Jag har nästan kunnat tillverka ett par skor under den timme som jag  har suttit med fötterna i kanelfotbadet.


Jag har en väninna som brukar stå på marknader och hon föreslog mej att ställa ut här hemma nu inför julen.


Det kändes lite tunt med enbart små skor och mössor, så jag bestämde mej för att bjuda på chaga och sälja (se tidigare inlägg) samt björksav. Jag har sytt lavendelkuddar som doftar gott, torkat svamp som jag nu inte kan äta, och valde därför även att sälja den.
Jag är distributör frö Amega, och lade fram deras produkter som jag har använt till sammans med broshyrer som Istvan har skickat mej, bilder på mina fötter under fjällning, tidnignen 2000-Talets Vetenskap där jag första ggn läste om Zervital, kopior från hemsidan samt flaskor med preparatet.
Här nedan syns flaskorna tillsammans emd mina Amegaprodukter.
 


Unde tiden som besökare fick sej ett litet glas med björksav eller chaga, passade jag på att sticka till många en boshyr samt visa såväl mina bilder på fötterna som annan info.


Jag mötte ett antal personer som kände att de hade lust att testa efter jul, då de sannolikt var medveten om att de hade haft någon form av angrepp - tidigare, men kanske även nu?
En peson kände mycket väl igen de symptom jag beskrev och våra symptom genom livet var ganska identiska.
Reaktioner på information gav i flera fall positivt gensvar.


Tyvärr var marknaden mindre välbesökt då vädret var mer än lovligt vintrigt. Det var med nöd och näppe som det gick att ta sej fram.
Det skall bli spännade att se nu hur många som ringer och beställer preparatet, från samma postadress och riktnummer som jag har????


...som sagt - många timmar i fotbad och många artiklar har det hunnit bli. Besökande bebisar var en bristvara och jag har en del små skor och mössor kvar om någon är intresserad.


Priset för alla typer av bebisskor är 150 :- och mössorna 100 :-.


Mitt bord med; bebisskor och bebismössor, Yogasockor, lavendelpåsar, Amega, Zervital, min yogalärares band, Crash`n Recoverys nyutkomna CD "Post the storm, men eget låtmaterial, björksav och chaga för att dricka samt chaga till försäljning.


   


Bebisconverse och mössor som är till salu:


 


Babyuggs, babyballerina och babyloafers som är till salu:


 



Idag blev inlägget lite av "marknadsförning" för såväl Zervital på julmarknad som mina egenhändigt tillverkade bebisskor.


Tack för ditt besök - vi ses igen!!!   







Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards