corneliasrum

Alla inlägg den 31 december 2010

Av Ann-Christin Tjernström - 31 december 2010 20:46

 

 

HAPPY NEW YEAR!!!!!!!!

 

  

 

  

Av Ann-Christin Tjernström - 31 december 2010 20:29

  


Årets sista roliga historia:

 

Musen och katten
Den lilla musmamman var ute och gick med sina barn. Plötsligt mötte de en stor katt.
Musmamman reste sig på bakbenen och pep:
- Vov, vov, vov!
Katten lommade i väg.
- Där barn, ser ni nyttan av att vara språkkunnig!

 

Katten Siri i egen hög person!





Av Ann-Christin Tjernström - 31 december 2010 13:13

 



Endast några självande timmar kvar av det gamla året - 2010. Ett nytt år står och knackar på dörren - ett år som verkar ha mycket att bjuda på i förändring!


Tiden rullar allt snabbare och vi är stadda i förändring!


Det nya året hoppas jag på tillförsikt och att få landa mjukt i mig själv - kunna njuta och ta vara på tillvaron.


 


Mediation, yoga, healing etc. hoppas jag får ännu större del i mitt liv.

Dessutom att leva väl av det jag tar in via munnen.


Idag är det Nyårsafton och många firar det gamla och det nya året!


 


Vi går mot ljusare tider och "Den ljusnande framtid är vår.." som det sjungs i studentsången.


Väljer att citera Sanna Ehdin:

"Vi rör oss till en friare, hjärtcentrerad och mer empatisk världssyn som är holistisk, integrerad och styrs utifrån helt andra värden:"


Jag tror på möten mellan människor och kärlek mellan människor.


Jag hoppas att år 2011 skall ge mig själv och alla andra ett nytt år med en massa möten - här och på andra ställen och där skall vi mötas människor emellann med ljus och värme - kärlek.


Ett gott och kärleksfullt år tillönskar jag er!!!!!


 






Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards