corneliasrum

Alla inlägg den 6 november 2012

Av Ann-Christin Tjernström - 6 november 2012 09:08

Tiden går fort och jag firar du drygt fyra veckor med zervitalkuren. En vecka innan lade jag om kosten till sträng diet.
För nya besökare gör jag en svampavgiftningskur, med zervitalpreparat, se:  www. zervital.se eller följ mej här under kagergorin zervital.

De synliga fysiska symptomen är mindre markanta just nu. Klådan däremot håller i sej.
Jag fick en ny sändning med fotbad igår. Paketet hade hamnat lite fel och därför fick jag vänta lite. Det gjorde att vätskan i mitt kärl var ganska begränsad och därmed valde jag även att fuska lite med händerna. Istället för handbad smorde jag in dem med salvan istället. Handbaden görs av mej då jag har haft ett synligt ringormsangrepp på min högra handlov. Klådan inuti mina båda händer kvarstår dock, trots att inget synligt har förelegat tidigare.

Lite smörtor i bihålorna idag igen, något som jag själv sammanknippar med att kvicksilver lagrat i mitt ansikte har kapslats in av svampinfektion och nu i takt med att svampinfektionen avtar kommer kvicksilvret i omlopp.

Jag rensar inuti min kropp och även nu samtidigt här hemma. Min energinivå har vårit mycket låg under många år, och mycket är eftersatt. Nu försöker jag råda bot på det. Min tonårsson har även "växt ur" sitt rum och nu har där rensats, tapetserats och målats efter förmåga.

Idag vaknade jag ovanligt tidigt och kände mej dessutom pigg, vilket också har varit en bristvara under stor del av mitt liv. 5.15 var klockan när jag slog upp ögonen. 5.45 beslöt jag att stiga upp.
Eldade i pannan, tog en dusch och därefter smorde jag in mej med kroppsbadet.
Därefter hann jag även med mitt yogapass vilket var precis klart när sonen skulle väcaks och iväg till skolan.

Disk och en tvätt  hann jag också med förutom att plocka bort efter morgonbestyren. Färdig för nästan en timmes promenad med hunden redan 7.50, och nu är jag här med dej!
Jaaa, det känns som att jag har lite mera energi och jag känner mej också till freds och i mental harmoni.

Nu skall jag ta ett snabbsamtal med min mamma som hade ringt medan jag var ute.
Och om en stund skicka lite energibehandling till en nyvunnen vän som bor på västkusten.
Den energin kanaliseras till mej, vilket gör att jag spar på min egen.

Kosten fungerar bra och jag känner mej markant bättre i magen. Varken svullen eller med tryck i tarmarna.
Ingen vätskeansamling i buk eller ben.

Lite kortare mellan inläggen nu, kanske för ett mera stabilt tillstånd.

Jag ser med tillförsikt på fortsättningen, och känner att detta är rätt väg att vandra för mej just nu.

Tack för att du följer med mej på denna "svamputflykt", där resan sker inuti min kropp.   






Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards