corneliasrum

Direktlänk till inlägg 6 maj 2021

ETT ÖGONVITTNE I EN LIVSMEDELSBUTIK BERÄTTAR

Av Ann-Christin Tjernström - 6 maj 2021 18:58

En av mina vänner på fejjan, Micke, som jag har haft under flera år skulle handla lite fikabröd i en större butik och fick idag vara med om det jag delar här nedan :

"Tänkte jag skulle dela med mig av något som hände nu på förmiddagen.
Var på väg till en god vän i en annan stad och stannade till vid ett större varuhus för att köpa lite till fikat. När jag gått en stund i varuhuset hörde jag en smäll bakom mig, det var en dam i uppskattningsvis 60-års åldern som körde sin kundvagn rakt in i glasdörrarna till frysdiskarna som stod ut med väggen. Jag tittade på henne och såg att hon hängde över kundvagnen som stöd och verkade inte må så bra.
 
Efter nån minut verkade hon piggna till och öppnade en av dörrarna till frysdisen och tog ut ett paket med färdigmat... efter några sekunder såg jag att hon började gunga fram och tillbaka, släppte paketet med färdigmat ner i golvet och föll därefter handlöst framåt.
Hennes glasögon for iväg över golvet och jag såg en tandprotes ramla ut ur munnen och hamnade på golvet bredvid henne. I samma ögonblick kom troligen hennes vän/vännina springandes och ropade hennes namn, fler folk gick fram för att hjälpa till, och hon såg ut att ha tappat svimmat/medvetandet.
 
Jag dröjde mig kvar en stund tills ambulansen kom, jag lyssnade när de fråga ut vännen/vänninan och sen hörde jag frågan från en av ambulanspersonalen .."tar hon några mediciner"..."bara astmamedicin"...svarade vänninan.
Nästa fråga var ... "har hon någon sjukdom eller varit sjuk nyligen? ... "nej, hon har varit frisk vad jag vet"... svarade vänninan... "inget annat du vet eller känner till?" ... frågade ambulanspersonalen...
Vänninan svarade: ..."det jag vet är att hon vaccinerade sig mot Covid-19 i måndags, för jag var med henne och hon har känt sig lite yr efter det men trodde det skulle gå över"...
De satte syrgas på den avsvimmade kvinnan och bar ut henne till ambulansen och hon verkade vara medvetslös även då...
Sen vet jag inte mer hur det avlöpte med kvinnan."

Den här händelse skedde i Sverige 2021.05.06
 
 
Kan vara en illustration
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann-Christin Tjernström - Måndag 1 april 16:00

https://rumble.com/v4kgh1f-jeffery-jaxen-intervjuvar-dr-william-makis-turbocancer-fruktansvrd.html?fbclid=IwAR0yuQhdgo4-VW_ZsMYDrkjitCwXZZxV0mfV01rSHEiP9ScZNE-MI_viTAc_aem_ASJg7358LrIVTN0y_L2vbB8Jo-MyBhwuVYMHDOoookdSjvXUjlymrApmh9bCq5pJjVyKO4cjB8sjmE...

Av Ann-Christin Tjernström - Måndag 25 mars 09:23

https://www.facebook.com/zarah.oberg/videos/417161604300241   ...

Av Ann-Christin Tjernström - Måndag 18 mars 17:05

https://www.youtube.com/watch?v=5-6_egibSZQ  

Av Ann-Christin Tjernström - Torsdag 14 mars 18:27

https://rumble.com/v4i0i4f-march-8-2024.html?fbclid=IwAR1I3lOQdLzBbfnJeLbTIrjc6-8edPdAomsmlnPsgmgbipfLaeO2c82YJ2k     ...

Av Ann-Christin Tjernström - Söndag 10 mars 09:17

https://www.youtube.com/watch?app=desktop&si=Jr7A6RvNEITsYlyo&v=On4XESAjQh4&feature=youtu.be&fbclid=IwAR2dZYqFGz9rJQyO98ri0q9ok97JMs-b_KV7rsZGx6hl1I4lbvSml4bAJK0     ...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards