corneliasrum

Alla inlägg den 18 november 2010

Av Ann-Christin Tjernström - 18 november 2010 07:43

Rubriken ger tolkningutrymme!!!


Hur som  helst träffade jag Anders för andra ggn igår. Anders utövar Reconnecting Healing och håller som bäst på att förbereda sig för att kunna ta emot fler klienter.

Då jag själv har sysslat med healing en del och även reagerar snabbt på behandling hoppas jag kunna vara en bra referent för honom i framtiden.


Jag har neurosomatiska problem och första behandlingen triggade sannolikt igång systemet en hel del - jag fick en del starka reaktioner. För mig blev det en förstförsämring under de första dagarna direkt därefter. Tyckte senare att jag kände mig lättare och mera energifylld.


Igår var det dags igen. Vi planerar att träffas tre gånger - vilket brukar vara kutym. Den här ggn helt annan reaktion. Djup avslappning och större reaktioner, som om energin tog sig igenom i mina armar och ben. Direkt efter kände jag mig  mindre öm i övre delen av ryggen, som hade fått sig en genomkörare på yogan dagen före och var öm så in i vassen.


Vaknade pigg i morse och hann meditera en stund före uppstigning.


Anders är en glad och fryntlig person - mötena med honom är ytterst berikande!!!  


Åter en dag med gråtoner i ljuset!


Nedan kommer en kort sammanfattning av vad Reconnecting Healing är:


Är en ny kraftfull healingform, som forskare anser ha kommit till jorden för allra första gången.

Reconnective healing skall enligt forna healingmästare och forskare, ge oss läkning på fler nivåer än tidigare och ha en förmåga att hjälpa oss att i helhet komma i kontakt med oss själva, vår omgivning, jorden, universum och vår egna multidimensionella, mänskliga natur.

Reconnective healing kan ge en livsförändrande upplevelse och ge tillgång till nya healingfrekvenser, vilket kan heala dig på flera plan; den fysiska kroppen, den mentala hälsan, själen men även på plan som kan vara svåra att sätta ord på.

Redan vid din första Reconnective healingbehandling initieras de nya healingfrekvenserna.

De flesta känner omgående energierna flöda och arbeta i kroppen. Energiflödet håller i sig lång tid efter behandlingen. Är du öppen kan du redan första gången få det i dina händer.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards